• en grönsak

Se på tv gratis på nätet..Går det?

Har ingen fungerande tv för tillfället så undrar om man kan se på gratis program eller kanske serier/filmer på datorn:P Finns det nån sida som har hela filmer,serier eller liknande? Har kollat svts programm men finns det ingen annan sida?

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Se på tv gratis på nätet..Går det?
  • Angels Fall First

Kanal5.se. Har tv 3 ocksa kanske?
    tv-dom.net (lite osaker pa om det ar .net eller .nagonting annat ) Har senatse sasongen av det mesta iaf

Har bytt telefonnummer (till den svenska mobilen) om någon känner sig bortglömd och inte fick det.
  • en grönsak

Angels Fall First skrev 2009-06-27 18:12:09 följande:

Kanal5.se. Har tv 3 ocksa kanske? tv-dom.net (lite osaker pa om det ar .net eller .nagonting annat ) Har senatse sasongen av det mesta iaf
    Tack men jag förstår inte riktigt hur man söker på serierna:/ Klickar jag på watch tv eller movie så länkas jag bara till nåt annat men inte så man kan välja serie. Vet du hur det funkar?
  • en grönsak

Sen kan man inte se Ex uggly betty på 5an på datorn:/ Inga serier.

• en grönsak
    Dr Mupp skrev 2009-06-27 18:13:34 följande:
    Olagligt finns det massor.
    Hurdå olagligt?
  • en grönsak

Om det är nån som vet om man kan eller inte kan se på serierna som går på 5an på deras kanal så berätta:P

Och finns det nån sida där man kan se serierna så blir jag jätte tacksam för vidare länk eller adress.
    Tack!

• Angels Fall First
    en grönsak skrev 2009-06-27 18:22:36 följande:
    Angels Fall First skrev 2009-06-27 18:12:09 följande: Tack men jag förstår inte riktigt hur man söker på serierna:/ Klickar jag på watch tv eller movie så länkas jag bara till nåt annat men inte så man kan välja serie. Vet du hur det funkar?
    Jag har nog aldrig sokt efter en serie dar men om man klickar pa tex tvserier pa forsta sidan sa hamnar man ju pa en sida med massor med tvserier - www.tv-dome.net/tv-shows/ - sen om man klickar sig vidare till tex americas got talent - www.tv-dome.net/category/americas-got-talent/ - sa hamnar man ju pa en sida dar alla nuvarande avsnitt finns (eller senaste sasongen om det ar uppehall) och dar ar det ju liksom bara att klicka pa rubriken sa kommer man ju fram till avsnittet man vill se.
    mina svenska bostäver kommer och går
  • Angels Fall First
    en grönsak skrev 2009-06-27 18:38:03 följande:
    Om det är nån som vet om man kan eller inte kan se på serierna som går på 5an på deras kanal så berätta:P Och finns det nån sida där man kan se serierna så blir jag jätte tacksam för vidare länk eller adress. Tack!
    Jag ska arligt saga att jag inte riktigt vet. Nar jag bodde i Sveige sa sag jag alltid Filip och Fredriks serier dar men sen jag flyttade utomlands sa fungerar dom inte langre eftersom dom inte sande allt sitt material utanfoor landets granser och nu ar det nastan ett ar sen sa jag vet inte. Men kan det kanske vara sa att dom sander sina egenproducerade serier men inte typ Grey's anatomy osv som dom koper in?
    mina svenska bostäver kommer och går
  • julmusten

Har i USA sa kan man kolla in vissa serier pa www.hulu.com.

Sen sa kan man se avsnitt av serier som Grey's Anatomy, Ugly Betty etc. pa deras networks hemsidor. Bade GA och UB visas a ABC. Andra networks har ar, NBC, (Office, ER, 30 Rock, Heroes t.ex.), CBS, (alla SCI's, Ghost whisperer bl.a.), FOX, (American Idol, kanske nat mer kul, ar inte sa bra pa vad FOX gor).

• Dr Mupp
    en grönsak skrev 2009-06-27 18:27:49 följande:
    Hurdå olagligt?
    Ladda ner. Pirate Bay har det mesta. Men det har ju förstås sina risker.
  • Minikatt

På svt, tv3, kanal 5 osv. kan man se deras egna serier bara, inte typ Morden i Midsomer, Desperate Housewives osv.

Har själv ofta funderat om man inte kan se dessa serier nånstans men det verkar inte gå om man inte vill göra det olagligt.

• en grönsak
    julmusten skrev 2009-06-28 13:35:35 följande:
    Desperate Housewives finns har under free episodes.abc.go.com/
    Tack men det gick tydligen bara om man bodde i Usa. blää!
Svar på tråden Se på tv gratis på nätet..Går det?