• kalmar brud

Får jag hämta hans paket?

Min sambo har fått paketavi som är från posten som ska hämtas . Men han är dock inte hemma. Får jag hämta ut detta?

Har dock inget legitimation på han.

• Svar på tråden Får jag hämta hans paket?
  • Mummy

Jag hoppas inte det. Du ska nog iaf ha hans legitimation. Sen är det beroende på vad för sorts paket det är

• kalmar brud
    Mummy skrev 2009-06-27 20:39:13 följande:
    Jag hoppas inte det. Du ska nog iaf ha hans legitimation. Sen är det beroende på vad för sorts paket det är
    Det är från fynda.se

Det är betalt och klart
  • linjes

Du ska inte få göra det,dock får vi göra så här i byn där alla känner alla utan leg

• Tirilk

Jag har hämtat ut åt sambon och visat upp min legitimation.

• kalmar brud
    Tirilk skrev 2009-06-27 20:43:00 följande:
    Jag har hämtat ut åt sambon och visat upp min legitimation.
    Kommer du ihåg vad det var ifr¨n?
  • ashera

Det borde du kunna, vi brukar hämta paket åt varandra utan problem.

• kalmar brud
    ashera skrev 2009-06-27 20:44:14 följande:
    Det borde du kunna, vi brukar hämta paket åt varandra utan problem.
    Det är inte bara en lapp utan detta kom i ett kuvert från posten... Det är högtalare från fynda.se
  • SaraF

Har man avi kan du hämta med bara ditt leg. Har han däremot fått sms-avi och du har numret måste du ha bådas leg. Knäppt va! Jag menar, en avi är ju lätt att sno i en brevlåda, men det är ju inte så ofta mobilen snos...

• mamaciiita

kalmar brud skrev 2009-06-27 20:43:30 följande:

Kommer du ihåg vad det var ifr¨n?
    Det spelar ingen roll var det är ifrån alla paket som är betalda behandlas på samma sätt, det ska inte gå att hämta ut åt någon annan. Där jag jobbade så var vi utlämningsställe för posten och ibland lämnade vi ut ändå, men bara för att det är ett litet samhälle där alla känner alla.
  • kalmar brud
    SaraF skrev 2009-06-27 20:45:55 följande:
    Har man avi kan du hämta med bara ditt leg. Har han däremot fått sms-avi och du har numret måste du ha bådas leg. Knäppt va! Jag menar, en avi är ju lätt att sno i en brevlåda, men det är ju inte så ofta mobilen snos...
    Men det står ju hans namn på papperet?
  • mion

Vad är då vitsen med att kunna skicka efter något anonymt om vem som helst kan hämta ut det? då inkl sambon... Jag vill väl kunna skicka efter något o vara säker på att ingen annan kan hämta ut det....

• SaraF

kalmar brud skrev 2009-06-27 20:47:17 följande:

Men det står ju hans namn på papperet?
    Så är det iallafall på miott utlämningsställe. Hämtar du med ditt leg vet de ju vem som har hämtat det om något skulle bli fel... Jag ahr hämtat massor av paket åt min sambo, utom den gången jag hade ett nummer från ett sms, då blev det stopp!
Svar på tråden Får jag hämta hans paket?