• xxmeyaxx

Sanning eller Konsekvens, du väljer konsekvens.. (Läs TS före du svarar)

Eftersom så många valde alternativet "Ställa dig på alla fyra och svanka." i förra omröstningen, så gör jag om omröstningen och tar bort det alternativet.

Du är på en fest tillsammans med dina vänner (har du partner, så finns h*n inte där) och ni bestämmer er för att spela lite "Sanning eller Konsekvens". Alla är taggade och känner att det här ska bli jätteroligt.

Flaskan snurrar och den stannar på.... dig.
    Du tvekar en stund om vad det är du ska välja, men eftersom du har väldigt många hemligheter, som du helst inte vill ska komma ut (ja, fråga mig inte vad ni har för hemligheter, haha) så du bestämmer dig för att ta Konsekvens.

Kompisarna flinar. Det här ska bli intressant. De tisslar och tasslar och har svårt att bestämma sig. Plötsligt säger dom:
    - Vi har ett flertal alternativ och då får välja någon av dessa (alternativen som finns i omröstningen).

Vilken tar du? 

« Feel the magic of Meya »
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sanning eller Konsekvens, du väljer konsekvens.. (Läs TS före du svarar)
  • xxmeyaxx

Motivera gärna, btw!

• Busbellan

Då tar jag av mig till underkläderna och smörjer in mig, känns inte så farligt.

Mamma till Nora, August och Ella
  • Behemot

Smisk, av samma orsak som jag röstade i andra tråden. Det känns lagom harmlöst.

• Angels Fall First

Låta alla i gänget få kroppsvisitera dig. Det är vad jag känner för just idag

Fast det är klart. Med rätt person så hade smisket kanske varit riktgit trevligt

mina svenska bostäver kommer och går
  • xxmeyaxx

Oj, nu blev det genast lite variation

• MysTic PrincesS

Hångla i 30 sek

Himlen vill inte ha mig och helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    xxmeyaxx skrev 2009-06-27 22:41:12 följande:
    Motivera gärna, btw!
    Oj, glömde eller snarare missade det.... hångla e minst pinsamt eller vad man ska säga
    Himlen vill inte ha mig och helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Neko

Helst sugmärke, näst helst hångel. Det ska ju vara med lite sexuella saker för att sanning och konsekvens ska vara roligt, så det kan jag gärna stå för =D

Svar på tråden Sanning eller Konsekvens, du väljer konsekvens.. (Läs TS före du svarar)