Min sambo kanske har klamydia = OTROGEN?
Lånade sambons dator nu ikväll för & spela lite. Tröttnade o satt & surfade ett tag, gick in på tidigare besökta sidor då jag ville komma åt en sida jag besökte tidigare vars adress jag inte kom ihåg. Av ren nyfikenhet gick jag igenom hela historik listan & fann länkar där sambon sökt på klamydia, symtom, tester m.m m.m...
Detta gjorde mig lite orolig, vi har ett stadigt förhållande sen många år tillbaka. I början av vår relation upptäckte vi att vi fått klamydia. Båda behandlades för detta. Av sökningarna att tyda så antar jag att sambon misstänker att han har klamydia.... men det kan han INTE ha fått ifrån mig ...!!!!! Jag har absolut inte haft sex med någon annan än han sen vi blev "friskförklarade". För inte kan väl klamydia komma tillbaka utav sig själv? Och det smittar enbart genom sex?
Om han nu har klamydia och det stämmer med vad jag tror hur det smittas och att det inte kommer tillbaka av sig själv... så måste det betyda att han varit otrogen? ....... fan.... är så orolig..... vet inte hur jag ska göra... han har inte sagt något till mig alls om att han har "besvär" & det måste han la ha, varför skulle han annars söka på klamydia?
Vågar jag fråga honom om detta?
Antingen så har han la klamydia eller något annat besvär.....???...???...
Åhhhhh.......!!!!