• Josse

Vilken rakhyvel rekomenderas till armhålorna och benen?

Hej,
    Jag har nyligen bytt rakhyvel till Gillettes Venus och är INTE NÖJD, tidigare hade jag ladyshave (tror jag den hette) jättelänge men finns inga rakblad mer. Nu undrar jag vilken du rekommenderar till att raka sig i armhålan och på benen.

• Svar på tråden Vilken rakhyvel rekomenderas till armhålorna och benen?
  • 201201232

Herrmodellen från Gilette. Allt är bättre och har högre standard för herrar till och med rakgelen.

• solrosen83

gilettes mac 3 är bäst... dyra, men bra... herrmodell alltså.. passar på venus skaftet...

• EllaGirl

Håller med solrosen83. Mach 3 är super

• BabyJia

Josse: ladyshave e de den blåa lite mindre rakhuvel me bred skaft? Finns de asså inga rakblad te den längre? För tror d e den jag har nu...dom kanske e i rosa oxå.

• drömmare3

Näe men Venus är den bästa.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tro mig.. jag har testat va som helst men hår finns kvar.. testa d snälla...:)

• vackrastarflow

hur undviker man att fa roda prickar av bikinirakning? ar ju jattejobbigt!

• Knosan

Använder Mach3 på mitt venusskaft och det är bättre än venushyvlarna tycker jag!

• BlevMamma04

Jag använder Gubbens Gillette Mac3, den är helt klar bäst. Men när jag har bråttom och bara ska skynda mig och bli av med det tar jag baby puder+Blå vitts engångsrakhyvel.

Annars använder jag Gillettes raklödder sensitive för ladies...

• BlevMamma04

Ja, just det ja, ska säga att vi delar på den jag & gubben, men det är ju så enkelt att byta blad på den så det går snabbare än Dödaren ladyshaver!!

Svar på tråden Vilken rakhyvel rekomenderas till armhålorna och benen?