• snöfall

Ikeas skötbord Spoling, vad tycker ni om det?

Hej! letar efter skötbord, men vet inte riktigt vad vi ska ha.. har inte så där jättemycket extra rum att ha det i.. blir att ha skötbordet i bebisens rum..
    hittade ett på ikea som jag började fundera på, men vill gärna veta om nån av er har/har haft det? Vad tycker ni om det isf? Bra dåligt?
    Till dottern hade vi ett hemmagjort skötbord på tvättmaskinen, men nu har vi flyttat o har tvättmaskinen nere i källaren.. så lär inte springa dit varje gång. Vill inte heller lägga ut massor med pengar på ett skötbord, för med dottern använde vi bara det tills hon var 1 år.. och fler barn blir det högst antagligen inte för oss..

www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20131830 testar att sätta in länken till hemsidan..

tack för era åsikter om skötbordet!

• Svar på tråden Ikeas skötbord Spoling, vad tycker ni om det?
  • emptythorn

Vi var också väldigt sugna på "spoling", men när vi var och tittade på det på IKEA haparanda så kändes det väldigt rangligt och instabilt. Så det slutade med att vi köpte "sniglar" istället.

• MammaTillDomFinaste

jag har sniglar, det är enkelt och bra faktiskt! Billigt också! Tar lite plats och har underhylla som det ryms masor på, finns tillåmed lådor att köpa på IKEA som passar in att ställa blöjor i osv osv!

• Tinnys

Den är väl rätt dyr och väldigt ranglig, sniglar är klart mycket bättre och tar heller ingen plats.

• emindy

Vi har också sniglar och är jättenöjd med det.

Kanske att man vill kunna fälla ihop det om man har det trångt, som en variant av väggskötbord eller badkarsskötbord (man kan ju ställa den i duschen!)
    Så jag säger, utan att själv ha klämt på ett, visst! Om det är ett ihopfällbart skötbord du behöver så är det säkert bra! Skall det vara utfällt hela tiden skulle jag satsa på sniglar istället, eller varför inte begagnat?

• snöfall

ok, tack för förslagen! sniglar verkade ju helt ok, men är det alltså en hylla där under? ser ut som det bara är ben på bilden... om ni förstår vad jag menar..

• emindy
    snöfall skrev 2009-07-02 08:47:34 följande:
    ok, tack för förslagen! sniglar verkade ju helt ok, men är det alltså en hylla där under? ser ut som det bara är ben på bilden... om ni förstår vad jag menar..
    Det är för att hyllan är vit mot vit bakgrund. Det är definitivt en hylla.
  • snöfall

ok, det var det som jag först inte trodde att det var, o då kändes det inte riktigt som nå alternativ. men då tror jag nog det blir ett sånt istället! Tack för svaren, ni har hjälpt mycket! nu ska jag bara planera in en sverigeresa till närmsta ikea i sommar!

Svar på tråden Ikeas skötbord Spoling, vad tycker ni om det?