Bästa huskuren mot vaxpropp?
Jag känner att jag har fått en vaxpropp på höger öra. Det känns som att jag har "lock".. Har ni någon bra huskur för att få bukt på vaxpropp? Man kan väl fixa det själv, eller behöver man gå till vårdcentralen?
Jag känner att jag har fått en vaxpropp på höger öra. Det känns som att jag har "lock".. Har ni någon bra huskur för att få bukt på vaxpropp? Man kan väl fixa det själv, eller behöver man gå till vårdcentralen?
Det finns att köpa på apoteket. Fråga personalen kommer inte ihåg vad saken heter, och det är ganska svårt att förklara vad det är...
Akta dig för huskurer. Höronen ska man vara rädd om. På apoteket finns det något som heter revaxör. Om du inte har använt det förut ska du köpa en förpakning som som det finns en gummituta i. Låt sitta över natten.
Vad bra att det var någon som visste vad den hette... Menade precis samma som Brevdruvan tipsade om
Rekommenderar oxå revaxör...
Tack för svar! Revaxör har jag hört talas om förut. Ska kika på FASS ifall det är skadligt att använda vid graviditet.
Ok,såg nu på Orion Pharmas sida (tillverkarens) att det är ok att använda revaxör under graviditet. Ska genast iväg och köpa!