• Anonym (nyfiken)

otrogen med grannen?

Hej. Jag är 19år tjej och och nyinflyttad i en sthlms förort. Har en dotter och sambo.
    Nyligen har jag börjat umgås med min granne, en kvinna på 30+. Hon är otoligt vacker och fin på alla vis och sambo som jag.
    Igår när vi tittade på film hemma hos mig (min sambo var på jobbet och dottern sov) hade jag på mig en ganska så kort kjol. Jag märkte att hon flyttade sig närmre mig i soffan och lutade sitt huvud mot min axel och vart lite nervös. Sedan började hon smeka mig på låret och insidan av låret. Jag vart helt pirrig, kåt och våt. Efter en stund satte hon handen på min fitta och började smeka mig. Det slutade med att hon slickade mig till den underbaraste orgasmen jag någonsin haft. Vi kysste inte varandra och talade inte om det efteråt. Men det va så bra.

Nu skicka hon ett mess och fråga om jag ville hyra en film med henne ikväll.
    Vad ska jag göra? Vad vill hon? Jag är ju otrogen!

• Svar på tråden otrogen med grannen?
  • Anonym (i)

Hon vill nog göra det mysigt o skönt ikväll igen, annars skulle hon nog inte skickat ett sådant sms.

• Anonym (***)

Är det första gången som du tänder på en kvinna?

• Anonym (nyfiken)

men vad ska jag göra? jag vill göra om det. men tänk om hon är kär i mig eller så?

sen skäms jag för jag har aldrig ens tänkt på tjejer. mina föräldrar skulle dö om de fick veta att jag va bi-sexuell eller något sånt..

• pussgurkan86

prata med din sambo om detta, hon är ju en kvinna och då kanske det inte räknas som otrohet??

• Anonym (***)
    pussgurkan86 skrev 2009-06-29 14:52:03 följande:
    prata med din sambo om detta, hon är ju en kvinna och då kanske det inte räknas som otrohet??
    va!????
  • Anonym (i)

Ta upp det med din sambo. Han kanske tillåter dig att ha sex med henne, vem vet.
    Hade hon inte sambo? en man då eller? Hon kanske är nyfiken, eller bi eller bara vill testa på?

• pussgurkan86

Anonym (***) skrev 2009-06-29 14:52:47 följande:

va!????
    många killar tycker det är upphetsande med 2 tjejer och ser inte detta som otrohet.
  • Anonym (i)

Men jag tycker absolut inte att du ska gå bakom ryggen på din sambo! Var ärlig från början så slipper ni trubbel.

• Anonym

fast nu är du ju otrogen och nog tycker jag att du ska tala med sambo om detta, han kanske vill vara med

• Anonym (***)
    pussgurkan86 skrev 2009-06-29 14:54:09 följande:
    Anonym (***) skrev 2009-06-29 14:52:47 följande: många killar tycker det är upphetsande med 2 tjejer och ser inte detta som otrohet.
    Så hur ska hon säga då?
    Du, vår granne slicka av mig igårkväll - har jag varit otrogen då eller är det ok om jag går in dit och får härliga orgasmer då och då!?
Svar på tråden otrogen med grannen?