• igc

Tips på hotell Cypern?!

Hallå!

Har tänkt resa till Cypern till hösten, varit vid Fig tree bay 2 ggr tidigare men har ej rest med barn förrän nu. Min flicka är 2 år och jag tar gärna emot tips på bra hotell/researrangör när man reser med barn!
    Funderar även på ngn av kanarieöarna som alternativ, vad ska man välja?

Tacksam för alla tips!

• Svar på tråden Tips på hotell Cypern?!
  • Fridolino

Jag vet ett svinbra och lika dyrt hotel på cypern som vi brukar åka till för några år sedan. Capo Bay heter det. Tror Ving säljer resor dit.

• Sus69

Jag kan tipsa om Fritidsresors Atlantica Sungarden i Agia Napa.
    Jag och min tre tjejer har varit där två gånger och vi älskar det!

• Fridolino

By the way, det hotellet som jag pratade om ligger i fig tree bay, cyperns isärklass bästa ställe att bo med barn på enligt mig

• december06

Rekommenderar definitivt Sunwings Sandy Bay Spa i Agia Napa. Super för barnfamiljer! :)

• alexandra 86

vi var där förra året med våran son som då va 2 år vi bodde på fritidsresors blue village callisto jätte bra hottel när man ar barn kan jag varmt rekomendera.

simply the best
  • Sunnie G

Vi åket med Solresor och bodde på Paradise Village en bit utanför Ayia Napa fint hotell med stora rum, fint poolområde och nära till stranden. Vi hade all inclusive och maten var ätbar men inte underbar . När vi reste med Solresor fick man en gratis utflykt där de visar på bra ställen man kan besöka mm, de hade även en bra barnklubb för barnen och trivsam underhållning på kvällen.

• jesslin

eftersom hon är 2 får hon ju inte vara med i bamseklubben. vi har bott på maistrali i Fig three baymed fritidresor, fick använda blue village hotellets pool och så. nackdelen är att det inte är någon sandstrand man får i via brygga. men det är inte så långt till sandstranden.

Svar på tråden Tips på hotell Cypern?!