• esselte

Jag söker en tygaffärr i Norrköping

Hej!

Föra året var jag i en toppen tygaffär i Norrköping. Men, nu kan jag inte lyckas hitta den på gula sidorna. Eftersom jag inte kommer ihåg vad den hette elle exakt vart den låg så undrar jag om någon här känner igen den på min beskrivning?

Den låg i centrum, antagligen i någon form av galleria, för jag vet att det var flera affärer runt om, och ett café i mitten bland affärerna, strax utanför tygaffären. Lokalen var stor och fyrkantig.

Någon?
    Tack

• Svar på tråden Jag söker en tygaffärr i Norrköping
  • Snusis

Kan det ha varit Ohlssons Tyger? Men den tygaffären har jag för mig har lagt ner...Annars finns en i Söderköping. Jofotex, på Fixområdet.

• esselte

Jag vet inte, kanske det var det. Och om den har lagt ner så är de tju inte så konstigt att jag inte hittar den....

• esselte

utanför Linköping, så jag ska kolla upp Jofotex, tack för tipset!

• StinaTina

Jag kan tänka mej att du letar efter AH:s. Den ligger vid Finspångsvägen i Norrköping.

• Minimalla

Om affären låg i Domino mittemot ett café och brevid en bokhandel finns tyvärr inte tygaffären kvar längre, kommer inte ihåg vad den hette. Tror att det det är cervera eller liknande som tagit över lokalen, och cafét har blivit restaurang.

• StinaTina

Så går det när man inte läser ordentligt. I centrum uppe på Linden låg det en förut.
    Tror att dom tygaffärerna som fanns i centrum är borta nu.

Ah:s ligger inte vid Finspångsvägen, Strömma gör det.
    Ah:s ligger bakom polishuset. Kan vara värt att kolla upp dom två affärerna om du ändå ska till Norrköping. www.ahsgardiner.se

Annars är Jofotex som snusis tipsar om en stor och bra affär, dock lite rörig.

• Petra i Kattland

Är det gardintyg du letar efter kan jag rekommendera Strömma som ligger på nån tvärgata till Finspångsvägen. Annars finns det ju en bra tygaffär i Söderköping som har allt möjligt tyg. Kommer inte ihåg vad den heter nu...

Svar på tråden Jag söker en tygaffärr i Norrköping