• flowerLowa

Gubbkeps till bebis - HJÄLP!!

Hej!
    Idag hände det som INTE FICK hända, vi tappade bort sonens underbara gubbkeps! Köpt på H&M i mars. Har inte hittat någon nån annan stans. Fanns bara 2 kvar på HM i Varberg men de var i stlk 62, jag behöver i stlk 74.

Snälla hjälp, är det nån som vet nånstans det finns gubbkepsar att köpa??

(¯`°?.¸♥ ~Älskade AGATON 2009-01-20~♥¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Gubbkeps till bebis - HJÄLP!!
  • Fruochmamma

Jag höll en i handen igår men kommer fasen inte ihåg vart jag såg den. Tror dock nästan säkert det var på Åhlens (Göteborg).

(¯`°?.¸ ღ♥ Ludvig + Larsa + Tess + mamma = sant ♥ღ ¸.?°´¯)
  • flowerLowa

ÅHHH!

tack! min syster bor i gbg men är på kreta nu, och sen ska hon direkt hem till vår pappa i småland, FASIKEN, annars hade juh hon kunnat fixa... åååå vad jag saknar hans keps!!!!!!

*snyft*

tack för tipset!

• milla2

pop men vet inte hur små strl de har men till min 1åring passa den..

• flowerLowa

mhm... ska kolla web-shopen med en gång... tack!!!

• flowerLowa

fanns inget i webshopen vet du om det fanns på rea eller nyinkommet eller??? åååå vill ha en ny!!!!!

• flowerLowa

har hittat denna på Åhlens hemsida, men kan inte fatta varför just stlk 44/46 inte går att se om den finns på ett visst varuhus!!!! GRRRRR blir galen!

Har ju ett antal varuhus som jag skulle kunna besöka om jag bara visste att den fanns där och att de kanske kunde lägga undan den åt mej.. t.ex Västervik, Linköping, Göteborg, Halmstad.... tusan att det ska jävlas för mej..

• flowerLowa

ska finnas i denimblå också, i storlek 44/46 ELLER 48/50. Sonen behöver 44/46 men kan ej se om den finns på nått varuhus, det bara "hoppar" tillbaka till stlk 48/50.. vad tusan beror det på?? Är den slut?
Svar på tråden Gubbkeps till bebis - HJÄLP!!