• Två ska bli tre

Vilken bitring?

Min dotter som precis blivit 3 månader stoppar allt som kommer i hennes väg i munnen :)
    Hennes fingrar är den stora favoriten!
    Det verkar som om hon vill tugga på allt och inte bara suga (kan ju vara tänder på väg kanske..)

Är det dags att börja med bitring?
    Det finns ju flera olika så vilken ska man köpa?
    Har du någon bra att rekomendera?

• Svar på tråden Vilken bitring?
  • Maria 1985

Vi köpte 2-pack på apoteket. Den är en liten och behändig bitring som är superlätt att hålla i! Vår son älskar att sitta och bita på dom...

Lycka till!

• Två ska bli tre

Tack för svar!
    Jag hade tänkt mig något sådant som är litet och behändigt..

Men vad är det för bitringar som man lägger in i frysen (tror det var frysen, kan ha vart kylen :) ) och kyler ner?
    Vad är de bra för?

• Flurran

Dom ska kyla/svalka ner barnets tandkött men tycker inte dom funkar. Min son och två av hans kompisar ville ala ha den enkla gummiringen när det fanns flera att välja på.

• Flickan och kråkan

ESSKA:s små och billiga bitringar i tvåpack (vit+rosa eller vit+blå) är suveräna. Små, greppvänliga, tuggvänliga och ack så populära . Här finns de på ica och hemköp, liksom barnbutiken.

Gå in på "produkter" så vet du vilka de är:
    www.esska.nu

• emindy

Jag var så förvirrad först, tyckte att esskas såg så tråkiga ut men de andra var så dyra och/eller komplicerade. Köpte tillslut esskas och den är så himla poppis! Tyvärr tycker även katterna de är toppen så nu har jag bara ena kvar...
    Två tänder har kommit upp än så länge och vi saknar verkligen inte kylfunktionen.

• Två ska bli tre

Tack alla för era svar! :)
    Har bestämt mig, det blir esska´s bitringar, tror att de kommer att fungera superbra!

Svar på tråden Vilken bitring?