• jessapessa

Träningsdvd?!

Har ni tips på en bra träningsvideo/dvd?
    Skriv det då här, vad den heter och var man kan få tag på den (om det är möjligt), så att man kan välja o vraka, o tipsa varandra!

Jag har dock inga tips, för jag vill ha tips!

Kram!

• Svar på tråden Träningsdvd?!
  • listo

Power of Pilates, och Inch Loss Pilates. Bra DVD's som finns att beställa på nätet, t.ex. från dvdon.com

• jessapessa

listo: tack för tipset!

• Mymlan

Tae Bo med Billy Blanks. Vet inte var man kan få tag på dom men det borde gå att beställa från hans hemsida www.billyblanks.com

Härlig men jobbig träningsform.

• Madelene81

Bodywork!!!

Tyvärr saknar jag numera DVD och den jädrans datorn kör inte upp träningsdelarna men fram tills dess funkar det bra... *mutter mutter*

Tae Bo är skönt men kräver bra med utrymme...

• jessapessa

tack för tipsen!
    Någon mer som har nått att tipsa om?

• Jennie Brunflo

Jag har en Video (VHS) med Cindy Crawford som jag köpte på ÖoB för 10kr.
    Den är kanon!!!

Jag har även en totalt värdelös med Jane Fonda som jag fått i present.

• Rettis

Jag har Blossom Taintons tränings dvd. Jättebra!! Behöver inga redskap utan bara kroppen och ett par skor. Jag har även friskis och svettis vhs och den är inget i jämförelse med Blossom.
    Det märks att hon är personlig tränare och utbildad!! Hon puschar en att göra sitt bästa och det känns som om hon står i rummet och ser vad man gör...hihi! Kan varmt rekomendera den!!

• jessapessa

Rettis: vad heter den?

• Rettis

Sveasmamma: Den heter Blossom Back to Basic! Tror att den är köpt på någon av de stora elkedjorna... Onoff eller Siba eller något sådant.

• Fru Höstlöv

Winsor Pilates rekommenderar jag också, den är jättebra.

Svar på tråden Träningsdvd?!