• Tomtom

Bröst!

Till er kvinnor! jag har förstått att en del hetro-kvinnor uppskattar att titta på bröst lika mycket som vi män.

Berättar ni det för era väninnor oxå? var/hur kollar ni in bröst?

• Svar på tråden Bröst!
  • Anonym (Tjej)

Jag kollar ofta in bröst. På affären, på stranden, på banken... Råstirrar såklart inte, men en snabb diskret titt hinner jag alltid med!

• Tomtom

Anonym (Tjej) skrev 2009-06-30 11:10:49 följande:

Jag kollar ofta in bröst. På affären, på stranden, på banken... Råstirrar såklart inte, men en snabb diskret titt hinner jag alltid med!
    Pratar du med din tjej-kompisar om att du gillar detta? har aldrig hört någon (inte ens hörsägen) som erkänt det förutom här på FL ;O)
  • Anonym (Tjej)

Nej, jag pratar inte med alla mina väninnor om detta. Men så finns det ju väninnor och vänninor...

• Anonym (*tjej*)

ja kollar på bröst på badet o sen en snabbis ute med kläder på

o det säger el berättar ja öppet för mina vänner osv

• Angels Fall First

Hade jag väninnor så kanske jag skulle göra det. Eller jag berättar det ju iofs för mina kompisars flickvänner så, jo, jag skulle nog definitivt berätta det om jag hade tjejkompisar  

Var? Ja, där det finns snygga bröst Alltså i princip överallt då  
    mina svenska bostäver kommer och går
  • Anonym (11111)

jag kollar in större bröst med gung.gärna "gravid" bröst.härliga att se.

• Anna Paulita

Jag kollar ofta in andra tjejers bröst, men mer för att jag blir avis på att vissa tjejer har sjukt snygga hyllor. Och ja, jag skulle prata om det med vissa av mina kompisar iallafall.

Jag kollar lite överallt, på gymmet, i stan, på stranden. Eller kollar och kollar, ibland ser jag ett par snygga och då är det svårt att inte titta lite extra. :P

• Tomtom
    Anna Paulita skrev 2009-06-30 18:50:35 följande:
    Jag kollar ofta in andra tjejers bröst, men mer för att jag blir avis på att vissa tjejer har sjukt snygga hyllor. Och ja, jag skulle prata om det med vissa av mina kompisar iallafall.Jag kollar lite överallt, på gymmet, i stan, på stranden. Eller kollar och kollar, ibland ser jag ett par snygga och då är det svårt att inte titta lite extra. :P
    Skönt o höra att även en del kvinnor gillar att kolla in tuttar. Förresten vad kan man kalla dem? O vad kan man inte kalla dem? Pattar brukar vara hatat av alla kvinnor?
  • Anonym (Tjej)

Pattar låter inte fint alls. Respektlöst. Bröst, hylla, godingar... är vad jag brukar få höra.

• Anonym (LiiLoo)

Klart att man kollar in folks bröst, likaväl som man kollar på andras hår/kläder etc. Men jag TÄNDER inte på det.

Svar på tråden Bröst!