babywatch
vad har ni för babywatch och vad kostade den?? är ni nöjda??
vad har ni för babywatch och vad kostade den?? är ni nöjda??
Vi har Padwico 923 som säljs hos Babyproffsen. Vi är nöjda med den. Har bla kodade kanaler för att minimera risken för störningar, uppladdningsbara batterier och laddningsstation till båda enheterna medföljer, vibratorlarm och upplybar och rörlig display då den reagerar på ljud, inställningsbar känslighet mm. Larmar även om enheterna tappar kontakten med varandra av någon anledning, tex slut på batteri.
www.padwico.se/SE/products/923/ Den gav vi 1200:- för
Har även provat Padwico 943, den allra enklaste av deras modeller, men den var inte alls bra tycker jag. Trots att dottern gallskrek bara 30-40 cm från den så reagerade den inte.. www.padwico.se/SE/products/943/ Den kostade 550-600:- har jag för mig
Sen har vi haft en TopCom 1010. Jättebra på alla de vis, förutom att den bara höll i 3 månader Har hört allt för många som varit med om samma för att tro att det bara handlade om otur. Den kostar nånstans mellan 400-600:-
Lycka till!
Vi har en TopCom 1010 inhandlad på Teknikmagasinet för 400-500:-
Den köptes för 2 år sedan och funkar bra. Vi använder den inte dagligen men när vi är på semester tex och inte vill vara så låsta. Den har en räckvidd på upp till 2km i öppen terräng så man kan röra sig lite iaf (går dock inte så långt som 2 km från ungarna).
Vi har inte haft några som helst problem med vår babyvakt.
vi har en super nova från babyland. Jättenöjda