• Svar på tråden babysitter rainforest fisher price
  • smarties

Jag hade den tidigare modellen, den med fiskarna. Oceans Wonder tror jag den heter. Hade den till min äldste son, och den var helt underbar, räddade många stunder för oss. Sen hade han mycket nöje av den när han inte var "bebis" så att säga.. :)

• Hemlighet
    smarties skrev 2009-06-30 15:06:51 följande:
    Jag hade den tidigare modellen, den med fiskarna. Oceans Wonder tror jag den heter. Hade den till min äldste son, och den var helt underbar, räddade många stunder för oss. Sen hade han mycket nöje av den när han inte var "bebis" så att säga.. :)
    Den verkar ju väldigt underhållande för små bebisar
  • smarties
    Hemlighet skrev 2009-06-30 15:09:28 följande:
    Den verkar ju väldigt underhållande för små bebisar
    Om inte så räddar det ryggen på den stackars mamman eller pappan... :D
  • LittleMee

Vi har en sån .

Har haft jätte problem med sonen som har varit missnöjd. Men nu den senaste veckan har han blivit som en helt annan bebis och haft mycket nöje med sittern. Tar man inte upp honom så kan han sitta hur länge som helst känns det som. Han pratar och ler när han tittar på vattenfallet.

• Hemlighet
    LittleMee skrev 2009-06-30 15:15:29 följande:
    Vi har en sån . Har haft jätte problem med sonen som har varit missnöjd. Men nu den senaste veckan har han blivit som en helt annan bebis och haft mycket nöje med sittern. Tar man inte upp honom så kan han sitta hur länge som helst känns det som. Han pratar och ler när han tittar på vattenfallet.
    Låter den hela tiden eller finns det någon inställning som gör att barnet rör något så låter den?
  • LittleMee
    Hemlighet skrev 2009-06-30 15:35:52 följande:
    Låter den hela tiden eller finns det någon inställning som gör att barnet rör något så låter den?
    Jag är inte så teknisk av mig så jag vet inte om det går att få den att låta hela tiden. Men vi har det så att den är inställd på att den börjar låta när man rör vid apan eller papegojan. Det spelas i nån minut och sedan blir det tyst. Finns en annan inställning som bara spelas i nån sekund
  • LittleMee
    Hemlighet skrev 2009-06-30 21:57:07 följande:
    Har beställt den nu Hoppas lillan uppskattar den nu Bortskämd blir hon
    Eller så är det föräldrarna som blir bortskämda
  • Hemlighet
    LittleMee skrev 2009-06-30 22:58:29 följande:
    Eller så är det föräldrarna som blir bortskämda
    Jo så kan det vara
    Men jag hoppas hon gillar den, verkar ju kul när jag kollar på film snuttar på den på youtube.
Svar på tråden babysitter rainforest fisher price