• Trazan

Kille undrar - Rakade tjejer

Nu när frun är ute och slarvar så passar jag på att fråga. Det här med rakade underliv hos tjejer, det verkar, efter att ha läst på den här siten ganska vanligt. MEN är det det verkligen så? Och ni killar som eventuellt, ni tjejer får givetvis svara, läser detta tycker ni att era tjejer är snyggast med eller utan hår mellan benen?

• Svar på tråden Kille undrar - Rakade tjejer
  • Jojo77

Jag tror det är ganska vanligt faktiskt. Rakar själv men inte slaviskt. Tycker det ser och känns fräschare. Sambon rakar med.

• Trazan

Vill inte vara oförskämd med detaljer men om du rakar helt, tittar inte folk på dig i tex offentliga duschar och omklädningsrum?

• Jojo77

Är inte så ofta i offentliga duschar men det tror jag inte att folk skulle titta på. Är väl ändå såpass vanligt.

• Jojo77

Läser man mellan raderna lämnar du ut din fru ganska mycket.....

• Trazan

Oj, här ligger man efter uppenbarligen :) Hur ofta behöver man raka för att det ska hålla sig i trim, själv tror jag dock inte att jag ska prova.

• Anonym (rakad)

Blir stubb fort men mjuknar efter nån dag.

• MansonDust

Jag rakar lite bara, inte helt. Usch nej, kliar som fan & är skitfult också. Man kan ju hålla ordning i busken men inte raka helt.

• en vanlig jävla muffins

Rakar ibland, känns fräschare men tycker det är fult..

• Nattsaga

Rakar jämt och det känns fräschare och snyggare än massa hår tror det är ganska vanligt men inte helrakat. Tror många tar en bit så att säga.

• Anonym

Varför rakar ni om ni inte tycker det är skönt eller snyggt?

Dessutom tror jag också de flesta rakar lite, typ bikinilinjen (heter det väl) men allt? Är det det ni menar när ni säger rakat?

Svar på tråden Kille undrar - Rakade tjejer