• en grönsak

Lars winnerbäck,nån som träffat han?

Jag har lyssnat på hans musik sen jag var typ 21 kanske. Sen var jag fast. Fast min besatthet av honom så har det aldrig blivit så att jag sett han live:/ Sett alla hans video och lyssnat på typ allt han gjort:)

Har hört på omvägar att det var en kille som träffa han i en bar i stockholm där han satt och pimpla öl själv,då hade den här killen gått fram till han för att prata men tydligen hade Winnerbäck inte varit så trevlig:P De vill också kunna ifred förstås;)

Men till frågan,är det nån som träffat han eller känner nån som träffat han och kan berätta hur han va?

:)

• Svar på tråden Lars winnerbäck,nån som träffat han?
  • Högst32tecken

Jag har hälsat på honom på krogen, vilket jag gör med alla kändisar jag ser för jag tror alltid att det är någon jag känner. Han morsade tillbaka precis som de flesta andra. Jag kan också förstå att kändisar blir sura när dom är ute och alla människor tror att dom är var mans egendom. Förstå själv att gå ut på krogen och varenda fyllskaft ska stöta och blöta världsproblemen med dig.

• en grönsak
    Högst32tecken skrev 2009-06-30 17:43:15 följande:
    Jag har hälsat på honom på krogen, vilket jag gör med alla kändisar jag ser för jag tror alltid att det är någon jag känner. Han morsade tillbaka precis som de flesta andra. Jag kan också förstå att kändisar blir sura när dom är ute och alla människor tror att dom är var mans egendom. Förstå själv att gå ut på krogen och varenda fyllskaft ska stöta och blöta världsproblemen med dig.
    Åhh:P När var detta? Hur var han? vad hade han på sig,vart träffa du honom?

Själv såg jag han där pappan från svensson svensson på en pub i stockholm,vågade inte gå fram iaf:P Han såg iaf ensam ut fast han kanske tyckte det var skönt.
  • Högst32tecken

Alltså jag sa hej och han sa hej, mer spännande än så var det inte. Det var säkert fem år sedan jag såg honom och vad han hade på sig kommer jag inte ens ihåg. Vilka krogar jag och tydligen också Lars Winnerbäck besöker tänker jag inte droppa, men det var i Stockholm.

Fan det är nästan lite "jag mötte Lassie" varning nu.

• en grönsak
    Högst32tecken skrev 2009-06-30 18:00:19 följande:
    Alltså jag sa hej och han sa hej, mer spännande än så var det inte. Det var säkert fem år sedan jag såg honom och vad han hade på sig kommer jag inte ens ihåg. Vilka krogar jag och tydligen också Lars Winnerbäck besöker tänker jag inte droppa, men det var i Stockholm.Fan det är nästan lite "jag mötte Lassie" varning nu.
    Finns en sån tråd ju. Kanske ska du vara med där? :P
  • Björnmossa

Har hört (av en som gick på hans skola, eller kände nån på hans skola) att han var lite kufisk när han var yngre, gissar att det betyder att han inte kände så många utan höll sig för sig själv och spelade gitarr.

Förmodligen har han tvingats bli supersocial vid det här laget men det kan ju hända att han ofta föredrar att vara ifred och inte alltid känner för att snacka skit med främlingar på krogen.

Jag vet alltså inte om ovanstående stämmer, det är bara hörsägen, men det stämmer in på hans texter. De handlar ju oftare om ensamhet än om typ vilda fester.

• Verkligen

Ja, vi sågs på Gotland när han spelade med Kalasturnén för ett par år sen.
    Jättetrevlig men tyvärr ville han inte vara med och festa med oss och dom andra artisterna.
    Hans musik är underbar!

♥ BF 18 November 2009 ♥
  • en grönsak
    Verkligen skrev 2009-07-01 11:43:14 följande:
    Ja, vi sågs på Gotland när han spelade med Kalasturnén för ett par år sen.Jättetrevlig men tyvärr ville han inte vara med och festa med oss och dom andra artisterna.Hans musik är underbar!
    Åh vad trist:( Han kanske ville sitta själv med sin gitarr och dricka öl:P

Ja,verkligen underbar musik:)
  • Verkligen
    en grönsak skrev 2009-07-01 11:45:09 följande:
    Åh vad trist:( Han kanske ville sitta själv med sin gitarr och dricka öl:PJa,verkligen underbar musik:)
    Nä, han och Håkan Hellström skulle iväg på nåt annat minns jag. Deras band stannde dock kvar. Och Lasse missade en grym fest..
    ♥ BF 18 November 2009 ♥
  • Minniemus

Jag har träffat honom en eller två gånger då jag var tillsammans med en av hans kompisar. Han var trevlig och lite gullig men jag har för mig att han var rätt trist. Men han kanske bara var blyg, detta var typ tio år sedan. Det är säkert inte bara hans dialekt som har förändrats sedan dess

• Lovina

Har du sett dokumentären om honom som gick på Svt nyligen? Han verkar vara en jättego, men en blyg och känslig person. Han berättade rätt mycket om sin prestationsångest, och hur jobbigt han tyckte det var att vara offentlig person. Han led verkligen av detta.

Svar på tråden Lars winnerbäck,nån som träffat han?