Nu ligger idioten avdäckad på parkbänken. Alla ser och barnen skäms.
Here it goes. Min mamma har 2 barn med en alkoholist. Hon lämnade honom när den lilla va 6 månader för 8 snart 9 år sedan. Han har sedan dess terroriserat vår familj på alla sett han har kunnat. Tex så har han ringt,utan att överdriva 50ggr på en NATT. Vi har anmält och anmält men han har bara fått besöksförbud eller övervakning,samhällstjänst osv.
Sommaren 2006 drack han sig full på parkbänken medans barnen,så 9 och 6 år gamla satt bredvid och skämdes för alla som sittade. Den lilla var törstig och ville ha dricka,idioten erbjöd då honom ÖL. Starköl,till en 6 åring. Jag och mamma hade varit inne i en större stad som ligger 45 min från där vi bor,fick samtal från en mamma som var vänlig nog att ringa o meddela oss. Vi satte oss i bilen o bara körde o hämtade barnen. Han skulle så slå min mamma för att hon hämtade dem.
Efter detta kontaktade min mamma socialen för att få stöd i vad hon skulle göra,och det slutade med en vårdnadstvist som blev klar förra året. Han skulle då blåsa och ta antabus och en kontaktperson skulle vara med vis umgänge,detta gick bra,ända tills kontakt personen inte skulle närvara längre,då började han igen. Mamma ringde då advokat och socialen o sa att han dricker,och jag kommer inte lämna ut dem denna helgen,då stämde han henne för att bryta mot domen. Nu förra veckan fick de ett etrimistiskt (stavning?) beslut så en andra vårdnadstvist är på G. Igår ringde han och den stora flickan,som är 11 sa att pappa är full igen,idag ringde en kompis till mamma o sa att han ligger AVDÄCKAD MITT I SAMHÄLLET. Efter en vecka. En veckas nykterhet var barnen värda. Hur fan kan man svika sina barn gång på gång. Barnen är helt förstörda o bara gråter. 11 och 8 är de. Svikna ännu en gång. Han har svikit dem sedan de var 6 månader och 3 år. Hur många chanser ska han få innan någon säger stopp? Barnen orkar inte med detta. Den stora flickan har själv skrivit in till tingsrätten o sagt att hon vill att pappa är nykter länge innan de ska dit,hon vill ha kontaktperson mm.
O pappan,vilket jävla svin till far. Svika sina barn om o om igen,för vad? för en jävla flaska.