• Prinzess

30-års present?!?

Nr 1 ---> Vad köper man till sin syster när hon fyller 30? Tips?

Nr 2 ---> Vad köper man till sin svåger när han fyller 30? Tips?

*Idétorka*

• Svar på tråden 30-års present?!?
  • Sheyla

vad köper man till sin killes sysslings pojkvän som fyller 30 år som man bara träffat 2 ggr?

• Sheyla

Jag är inne på upplevelsepresenter typ biljetter till evenemang, massage, spa.. ja nåt sånt. Ta reda på vad de gillar och ut gå från det!

• Åke Vilse

Presentkort på olika saker - upplevelser, kläder osv
    Smycken
    Har de trädgård så köp växter dit
    Fin Whisky

• lilla mej

nar min syster och hennes man fyllde 30 forra aret flog vi over dem hit till Irland (jag bor har) och jag bokade en golfrunda( de ar golfntaster) pa en av europas basta golf banor (rydercup spelas har nasta ar) och en middag. + att jag gav min syster ett armband som ett minne fran sin 30 ar dag de stannade en langhelg sa jag tog foton pa allt de gjorde och sen gjorde jag ett 30ars album at dem. Det beror ju pa hur mycket det far kosta, men en upplevelse tycker jag ar kul... jag fyller 30 nasta ar hmmm undra om jag far nagot kul

• Myboo

Jag fick en spaövernattning inkl en behandling plus annat av min vän och det var helt grymt skönt. Det bästa någonsin. Jag har aldrig varit så avslappnad någon gång. Kul också att hon åkte med och gjorde resan dubbelt så rolig.

Så till systern, ta med henne bort. Bara ni två.

Till svågern... Upplevelser, som även sagts ovan. Fallskärmshoppning, segelflyg, dykkurs osv, beroende på vad han tycker skulle vara kul. Har han någon aktiv hobby så kanske han behöver utrustning och/eller kläder till den som man kan samla ihop till.
    Min man fick ett jättefint MC-ställ från alla våra släktningar som lagt ihop. Ett sådant dyrt ställ hade vi aldrig köpt och han var så glad.

Svar på tråden 30-års present?!?