• Nervou­s wreck
    Äldre 30 jun 21:05
    12191 visningar
    6 svar
    6
    12191

Någon som provat "betalda enkäter"?

Sitter och klurar på hur jag ska tjäna mig och min familj lite extra pengar och har nu läst lite om "betalda enkäter" online...någon som provat detta? (Man måste oftast betala en medlemsavgift som jag har förstått det...)

• Svar på tråden Någon som provat "betalda enkäter"?
  • Nervou­s wreck
    Äldre 1 jul 16:17

Ingen?

• Äldre 3 jul 07:00

Jag gick med i ett par av dom här företagen. Vad som händer är i stort sett att du betalar en medlemsavgift och får då en lista på massa andra företag som gör marknadsundersökningar. Du är då tvungen att registrera dig hos alla dessa företagen och hoppas på att dom mejlar dig någon undersökning. (Suck!)
    Jag har lagt ner massor av jobb på att registrera mig hos företagen som dom hade på sin lista. Jag har bara fått seriösa undersökningar och betalning från ett av dom företagen. Kan tillägga att jag lagt ut ca 700 kr och hittills har jag bara tjänat 160 kr på två månader.

• Alexp
    Äldre 3 jul 10:09

Som vanligt. Det är alltid skummt när företag ska ha betalt för att ge dig betalt. Jämför med en arbetsintervju. "Du får betala oss 200 000 kronor och får garanterad anställning hos oss med 20 000 i lön i månaden. Det är dock en provanställning och vi vet ej om du kommer kunna forsätta senare." Skulle du ta jobbet?

/Alex

• Äldre 12 okt 18:01

Den här sidan är den bästa jag är med i www.joinhiving.com/sv_SE/UGDMLCX4M4 , dem skickar ganska ofta ut undersökningar och det är här jag lyckats plocka in mest pengar och dem betalar ut till Paypal

• Längta­nsBlåa­Blomma
    Äldre 12 okt 18:10

Du SPAMMAR, Jens FFL!!! Lägg av!!

kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 1/1 2015
  • Lör 16 feb 2019 16:15

Jens, jag har väntat på min utbetalning från dom i över ett år nu.

Svar på tråden Någon som provat "betalda enkäter"?
Logga in
Bli medlem