Pottery Barn?
Nån mer än jag som tycker pottery barn har ursnygga möbler?
potterybarn.com Vet någon kanske en butik som har liknande? Såååå tråkigt att det inte finns här :(( Sett ett jättefint soffbord!!! *vill ha*
Nån mer än jag som tycker pottery barn har ursnygga möbler?
potterybarn.com Vet någon kanske en butik som har liknande? Såååå tråkigt att det inte finns här :(( Sett ett jättefint soffbord!!! *vill ha*
Jag vet, visst har de massa fina grejor! Jag har varit inne i en butik ett par gånger och den var sååå mysig.
Jag alskar pottery barn och som tur ar bor jag i USA. Handlar manga mobler och prylar dar. En annan butik som nastan ar battre (det beror pa vilken smak man har) ar crate and barrel www.crateandbarrel.com
Kanske MIO i Sverige har liknande....???
synd man inte kan ta med sig en massa på flyget ;) får nästan hyra ett eget flygplan. Varför kan de inte öppna en affär i europa? Trump: Gud vad lyxigt! :) Ska in o titta på sidan du gav ;)
ja, gud så sött!!! kolla www.ebay.com där finns maaaaaassor. men sen kostar det ju en slant att få hem det till sverige, fast det kanske de e värt? :p
åh nu var jag inne på crate and barrel... gud vad fint!!! =))) Ibland kan man hitta såna små butiker som har ungefär samma sortiment... tyvärr har de inga sådana i min hemstad!! =(( Trump: Vad har Pottery Barn för anseende i usa? Är det Ikea eller lite mer som mio aktigt? Alltså är det lite finare eller är det sånt som de flesta har hemma?
lycra -> det intrycket jag får är att det lite mer som mio än ikea :p
Bonti inne i stan har urfina grejer! / Nette
Åhh älskar Pottery Barn...handlade alla nya möbler där när vi flyttade i mars. Dom har hur mycket snygga saker som helst..fast dom är inte billiga.