Flytningar innan mens
Jag ska har Bim på söndag och har nu en hel del flytningar, genomskinliga och gula. Jag trodde man hade en torr period innan mens, så brukar det vara.
Har ni några ider?
Hur brukar det se ut för er?
Jag ska har Bim på söndag och har nu en hel del flytningar, genomskinliga och gula. Jag trodde man hade en torr period innan mens, så brukar det vara.
Har ni några ider?
Hur brukar det se ut för er?
det är från person till person =/ för vissa ett tecken på grav för andra på mens
kul vi har bim på samma dag =)
har du några andra symptomer?
Bim på Lördag här
Hur går det för er ??
Jag har flyttningar stora bröstvårtor ej mörka så..
synliga blod ådrer
Tror jag haft nidblodningar eller mellan blödningar hmm vet ej få se men nu är det borta.
De andra symtomen jag har är att jag kissar oftare annars inget alls..... =(
PUFF
Jag hade gulaktiga till vita rikliga flytningar dagarna innan bim när jag var gravid. Annars har jag ingenting.
Jag var ganska torr innan bim, men på dagen jag plussade hade jag ganska mycket genomskinliga flytningar, annars har de varit vita innan mens.
Och det där med tappen är bara att glömma (tycker jag) lyckades aldrig få nån logik i hur den var som ej gravid och gravid.
Jag har bim på lördag och har haft massa flytningar, vattniga, gula för nån dag sen....svagt gula. Men det är lite läskigt för det kan nästan kännas som att kissa på sig. Känner att det sticker långt ner i magen och som en svag, molande mensvärk. Kissar massor och måste verkligen gå på en gång.
Hoppas kan man ju göra.... :)
Plussade idag =)