• Anonym (Längtar...)

Hur får jag sambon att vilja testa sexleksaker???

Skulle så gärna vilja använda sexleksaker när vi har sex men vet inte om han vill det...

Hur lägger jag fram det på ett bra sätt?

Hur har ni andra gjort eller har ni bara "plockat fram en dildo" och sagt: Oj, titta vad jag hittade...?

• Svar på tråden Hur får jag sambon att vilja testa sexleksaker???
  • Anonym (Längtar...)

Ingen...

• Anonym (defiant)

vet inte hur ni har dialoger om sex, men kan kanske pratar lite om fantasier och då kan du ju dels kolla vad han har för fantasier samt även berätta om dina egna

• Anonym

Jag drog med karln till en sexshop, och där shoppade jag loss för 1000 lappen... Allt kanske inte har använts så jättemycket, men en del är populärt.

• Anonym (Längtar...)

Puffar lite...

• Anonym (lilla jag)

Jag skulle också föreslå att ni tillsammans går och handlar på en sexshop.

• istros

OM ni har pratat fantasier och ON ni tycker om idén med en trekant med en man till (men ändå vill behålla det som fantasi och inte i verklighet), köp en dildo och säg till honom att du har hittat den tredje. Om med sexleksaker du menar oljor, och sånt det är bara att köpa.
    Länge sedan köpte vi gueisa-kulor till en väninna som fyllde år. Jag tyckte det var lite för mycket men hon hade bra känsla för humor så det inte skulle bli nåt problem. Hon öppnade paketet och blev sååå glad. Hon hade pratat om detta med andra väninnor som var där innan vi kom fram. De andra var så avundsjuka! Jagvet inte dock om hon testade dem nån gång.

• Anonym (lyckats)

Efter att vi haft en supermsig helg nu i helgen då vi pratat om vad vi "drömmer o fantiserar om" så har jag äntligen tordats beställa, till oss bägge två. En rabbit, penisring o analplugg. Han pratar om att han nog vill testa att ha 1 man till med o då tycker jag att dildo o analplugg verkar bra att börja med. Så han får känna hur det känns att ha sex med mig när jag har något i det hål som han inte doppar i....
    Leksakerna ligger o väntar på postens utlämningsställe. Ska hämta paketet imorgon så får vi se vad han säger.. *spännande*
    Vi har varit tillsammans i 9 år o detta är våra första leksaker.

Lycka till!

Svar på tråden Hur får jag sambon att vilja testa sexleksaker???