• Vår stora lillbebis

Boende runt Furuvik?

Hej!
    Ni som åkt till Furuviksparken, eller runt kusten vid Gävle överlag-hur har ni bott? och var ni nöjda?
    Har ju sett att några hotell har familjeerbjudande...

Tack på förhand!

• Svar på tråden Boende runt Furuvik?
  • Dupis

Det finns ju Furuviks campingen mitt emot parken om det är tänkt att ni ska gå in på parken =)

• Vår stora lillbebis
    Dupis skrev 2009-07-01 09:38:28 följande:
    Det finns ju Furuviks campingen mitt emot parken om det är tänkt att ni ska gå in på parken =)
    Jo vi ska nog in i parken.
    Menar du att tälta då eller? vår son är bara 10 månader så jag hade nog tänkt mig boende i rum...
  • mm m

Såg reklam på tv igårkväll att scandic har familjeerbjudande med inträde. Tror det kostade runt 11ookr, men det går ju att kolla upp. Vet inte exakt vart det ligger heller.

• Dupis

Nä dom har ju campingstugor där.
    Sen har du Camping vid rullsand, vet ej om dom har stugor dock.
    Älvkarelby fiske Camping, där har du stugor.
    Men på dom campingarna får ni ta bilen till parken för annars blir det lite lång att gå. Men med bilen är du där snabbt.

Sen har dom ett "avställt" tåg precis utanför parken.
    Har för mig att jag hört det är nå slags vandrahem, men kan inte lova något. Sen har jag sett hur dom vädrat handdukar på räcket där kvällstid så antar det sovs där.

www.camping.se/templates/product____8.aspx

På denna länk visas bilder på det där tåget, så jag vet inte om det kanske tillhör Furuvikcampingen fast det ligger på andra sidan vägen =)

• mm m

Kom på Rullsandscamping tror de har stugor också. Supermysigtställe med härligt lång strand. Inte så långt ifrån men bilavstånd.

www.furuvik.se finns länkar till boende
    www.rumifuruvik.com såg jag men där har du kanske redan kollat.

• Vår stora lillbebis
    Dupis skrev 2009-07-01 10:06:29 följande:
    Nä dom har ju campingstugor där. Sen har du Camping vid rullsand, vet ej om dom har stugor dock.Älvkarelby fiske Camping, där har du stugor. Men på dom campingarna får ni ta bilen till parken för annars blir det lite lång att gå. Men med bilen är du där snabbt.Sen har dom ett "avställt" tåg precis utanför parken. Har för mig att jag hört det är nå slags vandrahem, men kan inte lova något. Sen har jag sett hur dom vädrat handdukar på räcket där kvällstid så antar det sovs där. www.camping.se/templates/product____8.aspxå denna länk visas bilder på det där tåget, så jag vet inte om det kanske tillhör Furuvikcampingen fast det ligger på andra sidan vägen =)
    Tack för info
    Ja men vi har ju bilen med oss så vi behöver inte bo precis vid parken.
  • Dupis

Och ja Rullsand har en underbart sandstrand!
    Men dock är det packat med folk!

Hoppas ni hittar något som passar er =)

• epe

web.telia.com/~u26130174/

web.telia.com/~u26111645//hitta.htm

ovan är två länkar till bed&breakfast i Valbo som ligger utanför Gävle.
    har aldrig sovit där då jag bor i Valbo :)
    men i Valbo finns också Valbo Köpcentrum och Owe Jansson som kan vara kul att besöka.

Svar på tråden Boende runt Furuvik?