"varselkläder" för barn."jobbarkläder"
Finns det nån sida på nätet där man kan beställa typ varselbyxor-ni vet såna som jobbargubbar brukar ha.......... tackar för tips...
Finns det nån sida på nätet där man kan beställa typ varselbyxor-ni vet såna som jobbargubbar brukar ha.......... tackar för tips...
nån som vet?
kollade i butiken här-där kostade ett par byxor 540 kr,i storlek 110-120 typ..........
kändes lite väl saftigt...
ingen som har nån aning?
Blåkläder verkar ha kläder i centilong 104-176.
oh! tack ska kolla............hoppas de ej är så himla dyra...
Björnkläder och blåkläder brukar ha. Kolla på järnhandeln, Fröbergs och liknande affärer. Brukar inte vara så billiga..
oj ser att du vill köpa på nätet. www.entremattan.se vet jag har/säljer sådana kläder vet inte om de har webshop men de brukar vara bra service så de skickar säkert ut ändå om du frågar.
kan tipsa om att jag köpa ett par jätte snygga, tåliga och mister inte färgen alls SNICKARBYXOR. (hmm, konstig mening det blev )
Jag köpte det i Ullared. Kanon brallor, finns från storlek 86-92 och uppåt.
Jätte fina, är sååå nöjd!
Sonen älskar dom, när han ska snickra med pappa framförallt, hänger plasthammaren i sidan, sååå söt!
visserligen inte via nätet, men jag betalade 129kr för de brallorna har jag för mig!
www.blaklader.se
Sen brukar fristads (stavning) ha jobbar kläder iaf
vi bor i norraste sverige-så vi tar oss inte till ullared...inte snabbt o billigt iallafall...
www.kejama.se
köpte kläder av dom på marknad nu i veckan . två kepsar och en tröja . jättefina saker.
har även varselkläder
tina83-tack! där beställer vi,billiga saker!!
fast vågar man beställa?? man måste ju betala in pengar på deras pg först!? sånt gillar jag ej. vad har jag för garanti att jag får varorna sen??