• Anonym

Kommer jag glömma hur man kör bil nu?

Har 2 veckor till nästa körlektion. Kör inte privat. Hur mycket hinner jag glömma? Jag är nästan fullärd. Behöver bara finslipa.

• Svar på tråden Kommer jag glömma hur man kör bil nu?
  • redneck girl

sitter det där så sitter det där.kan du inte köra privat med någon under dessa två veckor då.

• Anonym
    7barns mamman skrev 2009-07-01 14:56:07 följande:
    sitter det där så sitter det där.kan du inte köra privat med någon under dessa två veckor då.

Nej det kan jag inte.

Tror du verkligen att det sitter där? Jag är ganska nylärd.

• stresss

De första 5 minuter kanske du har glömt allt, sen kommer det tillbaka, hur nylärd du än är!

• Anonym
    stresss skrev 2009-07-01 15:01:26 följande:
    De första 5 minuter kanske du har glömt allt, sen kommer det tillbaka, hur nylärd du än är!
    tack! Men sen är det väl flera veckor innan man får uppkörningstid också, och då hinner jag väl glömma allt igen
  • Anonym

Jag har har hört att just när det kommer till bilkörning så glömmer man allt nästan direkt, typ efter 3 dagar. Jag har körkort men åkte på semester med min syrra en vecka, när jag kom hem visste jag inte vilken pedal som var kopplingen

• Anonym
    Anonym skrev 2009-07-01 15:02:43 följande:
    Jag har har hört att just när det kommer till bilkörning så glömmer man allt nästan direkt, typ efter 3 dagar. Jag har körkort men åkte på semester med min syrra en vecka, när jag kom hem visste jag inte vilken pedal som var kopplingen
  • Eisa
    Du måste skämta.
  • Anonym
    Känner igen det där fast jag kör automat sedan 1,5 år tillbaka haft körkort i över 9 år, blir lite ställd första 30 sek i vanlig bil.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-07-01 15:18:15 följande:
    Känner igen det där fast jag kör automat sedan 1,5 år tillbaka haft körkort i över 9 år, blir lite ställd första 30 sek i vanlig bil.
    ok 30 sek är ju ingenting

usch just nu känns allt katastrof, jag kommer glömma och glömma och aldrig få körkort
  • T och S

äsch lyssna inte på det förra inlägget!! det är individuellt hur fort man ``glömmer`` försök o inte oroa dej bara. har du ingen körkortspaket med en medöljande videofilm?? eller ladda hem, låna hem en videofilm om övningskörning.

I böckerna som man får från körskolorna så står det rätt tydligt hur man ska göra osv..tyckte jag iaf. jag hade inte tillfälle att köra privat hemma så mkt, men det gick!!! läste o gnata i böckerna så mkt jag kunde och kunde sitta o fantisera i huvudet hur man startade bilen o detdära med hur o var gaspedal o koppling satt.

det är bara o hitta på ett sätt o ``träna`` tankemässigt.

du FIXAR DET!! lycka till

Svar på tråden Kommer jag glömma hur man kör bil nu?