J*vla Boxer!!!
Jag är så förbannad på detta skit med boxer nu.
Händer allt oftare att bilden på våra kanaler bara försvinner. Man får hålla på o dra ur strömmen på själva boxern för att få igång det igen.
De sista gångerna har detta dock inte hjälp, vilket är fallet även ikväll för andra gången denna veckan!!! Bilden på de flesta kanalerna som tv3, kanal5, canal+ osv. är nu helt borta.
Ringde kundesupporten häromdagen när bilden försvann och dom skyllde ju ifrån sig totalt. Då menade på att jag skulle gå upp på taket och ändra antennen. Hur kul e det nu o gå upp på taket när det är beckmörkt, dessutom är jag gravid i 7:de månaden! Antennen står rätt, alla inställningar e rätt, boxern är det inget fel på (dom har även försökt skylla på att det är fel på boxern). Vi har köpt speciell antenn avsett för boxer och kört med antennförstärkare. Men lik förbannat så funkar inte skiten!!! Och det betalar vi nästan 400 kr i månaden för?! Fick till svar att jag kan ju avsluta mitt abonnemang om jag är missnöjd men då har jag 3 månaders uppsägningstid om inte en TV installatör kan komma och intyga att bilden är borta. Och vilken TV installatör jobbar kl.23 en fredag kväll???
Är så arg så jag hoppar ur skorna snart!!!