• 2 små prinsessor

Beslutsångest! vilken färg på KitchenAid?

Tvekar mellan cremevit, röd och ljusblå, vad tycker ni?

• Svar på tråden Beslutsångest! vilken färg på KitchenAid?
  • Den lilla sjöjungfrun

Svårt beslut men röd låter mysigast!
    Styrke kramar!

• allt eller inget

Hmm, svårt val. Jag vill ha en rosa eller vit själv, av dessa färger röstar jag på cremevit.

• MiniLo

Ljusblå/turkos... Helt klart! Den är skitsnygg! :)

Mer diskret är ju cremevit, den har min mamma...

Lycka till, du kommer älska den, bra val!

{#lang_emotions_flower}

• Freiya

jag har den cremevita, den e skitsnygg. men den ljusblå e ju också skitfin! svårt att säga när man inte sett köket, men det e ju snyggast om den passar in i resten av inredningarna.
    den rosa e ju annars snyggast av alla, men dyrast med :) På martha stewart såg jag en som var till förmån för rosa bandet. kritvit och med ett rosa band runt istället för det rostfria. såå snygg!

• CMH

Jag skulle tagit ljusblå :) Men det är bara för att den skulle passa bäst till mitt kök.. Såg i nån tidning att den kommit i en ny färg, mörklila typ, riktigt snygg faktiskt!

• 2 små prinsessor
    Freiya skrev 2009-07-01 21:20:45 följande:
    jag har den cremevita, den e skitsnygg. men den ljusblå e ju också skitfin! svårt att säga när man inte sett köket, men det e ju snyggast om den passar in i resten av inredningarna. den rosa e ju annars snyggast av alla, men dyrast med :) På martha stewart såg jag en som var till förmån för rosa bandet. kritvit och med ett rosa band runt istället för det rostfria. såå snygg!
    ..och den röda passar perfekt i mitt annars ganska bleka kök med vita luckor...
  • 2 små prinsessor
    MiniLo skrev 2009-07-01 19:12:12 följande:
    Ljusblå/turkos... Helt klart! Den är skitsnygg! :) Mer diskret är ju cremevit, den har min mamma... Lycka till, du kommer älska den, bra val!
    Jag älskar den redan
  • sär skriven

Förlåt. Men vad fan är en kitchen aid?

• Aquilegia

Älska min röda, så jag måste säga röd ger en sån härlig känsla i mitt vita kök!

• Anova

sär skriven skrev 2009-07-02 22:29:14 följande:

Förlåt. Men vad fan är en kitchen aid?
    En hushållsassistent.

www.kitchenaid.com/flash.cmd

Själv skulle jag valt en ljusblå.. Det är min favvofärg.
  • sär skriven
    Anova skrev 2009-07-02 23:09:38 följande:
    sär skriven skrev 2009-07-02 22:29:14 följande:
    En hushållsassistent. www.kitchenaid.com/flash.cmdälv skulle jag valt en ljusblå.. Det är min favvofärg.
    Tack! Ja de var fina.
Svar på tråden Beslutsångest! vilken färg på KitchenAid?