• Night Angel

Nån här som gjort ögonlaser operation?

hmmm
    vet inte om det är rätt tråd att forumstråd att lägga in det på men...
    ni som gjort ögonlaseroperation..
    Har några frågor till er:
    vad har ni gjort den för någonstans,blev synen helt bra och sista frågan om nån vill svara vad kostar det?

Jag drömmer att nån gång få ha mig råd att göra en sån här operation då jag vantrivs så mycket att bära glasögon och gör jag vill slippa linser som jag tro inte är så bra egentligen för ögonen..

DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • Svar på tråden Nån här som gjort ögonlaser operation?
  • ThomasX

Jag tror att i stort settt alla klinikers hemsidor jag varit inne på angivit pris. Vilka har du kollat?

• Night Angel

nja jag har kikat lite på två av sidor men kommer inte ihåg vad de hette...jag är i första hand mer intresserad av hur det gick sen efteråt om synen blev perfekt och vilket ställe det gjordes på..

• La vita è bella

Jag har gjort det för några år sedan och är jättenöjd! Från -5 till normal syn om än inte perfekt!

• Tinnys

jag gjorde det för fem år sen tror jag på globens ögonklinik, bara nöjd med allt. Gjorde operationen på morgonen på kvällen var jag på bio utan glasögon.

• Tinnys

kostar frågade du också, tror det var 15 000 per öga, men det kanske har blivit billigare nu.

• Night Angel
    Tinnys skrev 2009-07-01 20:33:56 följande:
    jag gjorde det för fem år sen tror jag på globens ögonklinik, bara nöjd med allt. Gjorde operationen på morgonen på kvällen var jag på bio utan glasögon.
    oj gisses vilen dröm--jag har varit inne på den sidan o kikat nu när du skrev  namnet..var det i stockholm det ligger?
  • La vita è bella

Jag gjorde min operation på Cityakuten nya ögon vid hötorget. Kan säga att jag knappt såg min hand på tre dagar, men jag antar att det beror på vilken metod man använder och att det i sin tur beror på vad man har för synfel.

• Night Angel
    La vita è bella skrev 2009-07-01 20:38:17 följande:
    Jag gjorde min operation på Cityakuten nya ögon vid hötorget. Kan säga att jag knappt såg min hand på tre dagar, men jag antar att det beror på vilken metod man använder och att det i sin tur beror på vad man har för synfel.
    men nu är synen helt bra väl?
  • Klant och Fjant

Snor tråden lite...

Hur bra lyckas operationen om man har en syn på -10? Om någon vet...
    Och finns där någon möjlighet till remiss från ögonklinik? Eftersom man ser så dåligt.

Ännu en totalt ointressant blogg... ensammammamedadhd.blogg.se/
  • Night Angel

tyckte jag läste att gränsen går vid -8 men kan ha fel  kan ju vara olika från ställe till ställe..

Svar på tråden Nån här som gjort ögonlaser operation?