• Emriella

BAMSEKLUBB snabbt svar önskas!

Funderar på en restresa till ett hotell som har Bamseklubb. Denna är dock fullbokad och det jag undrar nu är: Vad finns det för övriga aktiviteter för barnen på ett sådant här hotell? Ordnade sådana alltså. Tacksam för svar!

• Svar på tråden BAMSEKLUBB snabbt svar önskas!
  • bubbelmaja

Vi var till Kreta i våras och där fanns Bamseklubb. Våra barn gick inte i den. På det hotellet fanns olika skaer olika dagar. Ibland var det underhållning vid poolen, pysselstund, våffelfest. Man kunde besöka skalmans hus någon dag, hälsa på bamse och hans gäng. Clownen coco busade vid poolen och vid middagen på hotellet. Det var även sång och dans för barnen en stund in på buffémiddagen varje dag tror jag (åt inte varje dag och var itne med på så mycke, men detta är något av det jag registerade att det fanns)

• Bakeapple

Det är lite olika beroende på om man bor på Blue Village eller Blue Star. Blue Village har mer underhållning både dagtid och kvällstid än vad Blue Star har.

• hotten

de har öppet hus ca 1 timme 5 dagar i veckan. var man kan gå med föräldrarna å leka å pyssla, bamse hälsar på osv.. gratis

iallafall på blue village har de clownens födelsedag 1 kväll i veckan, den anmäler man sig till på plats kostar ca 50-100,- å då får barnen äta pizza, tårta mm.. mellan ca kl 18-21

likaså bamses frukostparty i morgon i veckan, anmäler å bet på plats kostar ca 50,-

Svar på tråden BAMSEKLUBB snabbt svar önskas!