• Weezy

Ung Mamma Äldre Pappa

ja ag vet inte riktigt vad jag tänkte men finns det fler som är Ung mamma och Äldre pappa och är gravida eller har fått barn?

Jag är själv 31 och flerbarnsmamma sedan tidigare.
    Jag träffade min sambo, Världens underbaraste man i mina ögon, för ett år sedan ..
    Han är idag 46 , blir 47 strax innan vi får vårat första gemensamma barn..

Jag har inget problem med åldern eftersom det bara är ett nummer så moralkakor undanbedes vänligt men jag vill höra från andra som är/har varit i samma situation.

Jag vet att han blir en bra pappa, han har längtat efter barn sedan tidigare så detta är lixom " a dream come true" för han och för mig med så klart och det har varit helt planerat.

skulle vara trevligt att höra och kanske träffa andra i samma situation..
    Tack och hej värmen

• Svar på tråden Ung Mamma Äldre Pappa
  • LiitenMamma

jag är 20 & min kille är 24 & vi har en dotter på 2 år =) skiljer ju bara 4 år men ändå

• Göteborgsbruden

Jag är 23 lr ja snart 24 och sambon 35, har en dotter på 7 mån och en till på väg

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ BF 6/3-2010 ♥¸.?°´¯)
  • litenflikka

jag är 22 och min fästman är 29 och har en son på 6 månader

• Glada28

Jag är 25, min sambo 45. Vi väntar vårt första gemensamma barn. Han har två döttrar sen innan, 16 och 10 år gamla. Det känns hur rätt som helst. Han är världens underbaraste och vårt barn är så välkommet. Åldern har ingen betydelse!

• Hannah med H

Helt klart rätt med äldre killar! Jag är 23 o han 28, "bara" 5 år.. o alldeles perfekt! =)

• Pretty Banana

Jag är 23 och sambon 41, vi har varit tillsammans 5 år och har en son på 2.5. Det fungerar jättebra!

• Weezy

Jag tycker det är hur härligt som helst att fler har en "Äldre pappa" till sina barn.
    jag har stött på mycket fördommar om att min sambo e för gammal, han är äklig eftersom jag e ung osv, och funderade på att va fansiken .. åldern är ju bara ett nummer ... men han är ju människa precis som jag och så länge man triv och njuter av livet varför bry sig lixom..

Tack alla

• yoana

Jag är 20 och min sambo är 40, vi väntar vårt första barn och det känns jätte bra. vi är kära och vårt förhållande känns verkligen rätt för oss. Vet att många i min omgivningen hade lite tankar om oss i början när vi blev tillsammans men nu ser dom hur mycket vi tycker om varandra och är bra för varandra så nu är dom bara glada och det är jag också glad för. Mina föräldrar blev jätte chockade och tog det inte så bra först när jag berättade att jag var gravid men nu är dom också glada och hoppas allt går bra.

• yoana

Glömde skriva också att mentalt så är vi på samma nivå, därför trivs vi med varann och jag tycker inte att vår ålder spelar stor roll, det som spelar roll är ju lixom hur man är och att man är på ungefär samma nivå med tankar och så, tycker jag då :)

Svar på tråden Ung Mamma Äldre Pappa