• 2barn88

Boy or Girl Gender Prediction Test

Någon som vet vart man kan köpa det någonstans?? 

ska precis ha kommit till Sverige men man kan inte köpa det på Apoteket...
    Det är ett könstest som visar om det är en pojke eller en flicka. Boy or Girl Gender Prediction Test
  • Svar på tråden Boy or Girl Gender Prediction Test
  • skrållan1978

kan köpas på svensk internetsajt nu www.intelligender.se=)

Testade det men tror inte på det, testet visade solklart flicka, UL sa pojke=)

Nummer 6 i magen=)
  • 2barn88

tack så mycket, var bara nyfiken på vart det såldes någonstans =)

Skrållan1978 - tråkigt att testet inte verka fungera till 100%  
  • 2barn88

Vet du hur mkt den kostade?

• AnnaBia

450 kr betalade jag
    men som de andra säger.. vet inte om man kan lita på det
    men i usa används de flitigt å verkar ju stämma ganska bra där
    iaf till 80% om man läser på deras hemsida

men i sverige eller rättare sagt här på fl så funkar de till 50%
    men då får vi ju räkna med att de är u inte alla i sverige som häånger på fl :P

• Zvartaliljan
    skrållan1978 skrev 2009-07-02 16:08:55 följande:
    kan köpas på svensk internetsajt nu www.intelligender.se=) Testade det men tror inte på det, testet visade solklart flicka, UL sa pojke=)
    ul sa pojke här med men ut kom en tjej
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • malin1974

470kr... lite dyrt för ett test som visar 50% säkerhet vilket kön det är... Då kan man ju nästan lika gärna gissa själv...

• 2barn88

Varken UL eller det här testet har juh 100% rätt. O det är ju 50% hit o dit hur man nu gör, men jag tror att det oxå kan bero till person om testet visar rätt eller fel, kan det vara så att man har testat det här testen alldeles för tidigt? Det är ju från vecka tio men man har ju oftast räknat fel, och får det mer exakta veckan på Ul ... Så egentligen är man i vecka 9 och inte 10... Förstår ni vad jag menar... 

Jag har oxå fått fel på ul med mitt första barn, första ul sa dem en pojke, och när jag gjorde en tillväxtkontroll så sa dem att det var en flicka... O ut kom en tjej. =) 
  • AnnaBia
    2barn88 skrev 2009-07-03 15:54:40 följande:
    Varken UL eller det här testet har juh 100% rätt. O det är ju 50% hit o dit hur man nu gör, men jag tror att det oxå kan bero till person om testet visar rätt eller fel, kan det vara så att man har testat det här testen alldeles för tidigt? Det är ju från vecka tio men man har ju oftast räknat fel, och får det mer exakta veckan på Ul ... Så egentligen är man i vecka 9 och inte 10... Förstår ni vad jag menar...  Jag har oxå fått fel på ul med mitt första barn, första ul sa dem en pojke, och när jag gjorde en tillväxtkontroll så sa dem att det var en flicka... O ut kom en tjej. =) 
    jag håller med dig
    sen som sagt är ju inte allla som testar på fl
    så kanske statistiken är högre

testet sa flicka återstår att se om två veckor vad det är ska på tillväxt ul :P
    Gabriel 080717 - BF 090828 *56 dagar kvar*
  • Baaaby
    malin1974 skrev 2009-07-02 16:49:12 följande:
    470kr... lite dyrt för ett test som visar 50% säkerhet vilket kön det är... Då kan man ju nästan lika gärna gissa själv...
    Haha.. ja eller använda sig av kinesiska kalendern här på fl... gratis och samma % chans att visa rätt !
  • skrållan1978

jag anv iaf testet i v 16+ o det sade tveklöst flicka, men UL 2 veckor senare sa pojke=)

Nummer 6 i magen=)
  • 2barn88
    skrållan1978 skrev 2009-07-03 16:29:50 följande:
    jag anv iaf testet i v 16+ o det sade tveklöst flicka, men UL 2 veckor senare sa pojke=)
    Då återstår det att se vad det blir då =) Nu jag nyfiken vem som har rätt... =)
  • jumpdog

Intelligender-testet visar bara vad du har för PH i urinen. Om det är surt påstår dom att det är en flicka är det basiskt påstår dom att det är en pojke. Men PHt i urinen påverkas av vad du äter osv och visar tyvärr inte om det är en pojke eller flicka du är gravid med. :)

Svar på tråden Boy or Girl Gender Prediction Test