• Anonym

spray som minskar känslan?

Jag har hört att det finns ett spray eller en kondom som typ bedövar penis så man kan ha sex längre. Någon som vet?

• Svar på tråden spray som minskar känslan?
  • Anonym

googla lite på sexleksaker osv så hittar du det..

• Anonym (Xylocain)

Xylocain heter en salva som finns på apoteket. Den kan man smörja in ollonet med, och då kan man ha sex längre. Funkar kanonbra, billigt är det också!

• Anonym

Anonym (Xylocain) skrev 2009-07-03 18:06:52 följande:

Xylocain heter en salva som finns på apoteket. Den kan man smörja in ollonet med, och då kan man ha sex längre. Funkar kanonbra, billigt är det också!
    Tack så jätte mycket =)
  • Anonym (Xylocain)
    Anonym skrev 2009-07-03 20:25:39 följande:
    Anonym (Xylocain) skrev 2009-07-03 18:06:52 följande: Tack så jätte mycket =)
    Men kom ihåg att vänta några minuter innan sexet, och ta inte för mycket salva. Det ska heller inte vara någon överflödig salva kvar på ollonet när man ska ha sex, för då finns risken att även tjejen blir lite bedövad... Och det vill man ju ofta inte.
  • honkie

detta är nog det sämsta sättet att ta itu med ett problem. liknande produkter är för mig skrattretande. seriöst, hör på hur det låter: du bedövar din mest erogena (hos de flesta människor) zon när du ska ha sex.
    vad kommer härnäst? ska vi skära bort smaklökarna innan vi går på restaurang? för fan, poängen är ju att man ska ha skönt, inte bedöva sig. känseln är extremt viktig vid sex. vi har sex av många anledningar, en av de främsta är för att det KÄNNS skönt.
    nej fan, hitta en annan lösning tycker jag.

• honkie

Anonym (Xylocain) skrev 2009-07-03 20:50:34 följande:

Men kom ihåg att vänta några minuter innan sexet, och ta inte för mycket salva. Det ska heller inte vara någon överflödig salva kvar på ollonet när man ska ha sex, för då finns risken att även tjejen blir lite bedövad... Och det vill man ju ofta inte.
    hehe... hoho... hihi... nej precis, för det räcker ju med att killen får sitt paket bedövat. *blink blink*

*fniss fniss*
  • FDR

Käkar just nu nurontin för en nervskada, och det kan jag säga är dunder mot känsligt ollon...rena rama buffelhuden på ollonet numera...men hoppas om 3-4månader när jag slutar med pillrena att nervskadan e läkt o känsel i pitten tebax!

• Anonym (Xylocain)
    Sofiaochjonas skrev 2009-07-04 00:14:51 följande:
    Haha, xylokain är ju en salva mot klåda från myggbett etc.
    Ja, det är en lätt bedövande salva. Om man läser t.ex. aftonbladets "sexhjälp" så kan man hitta svar från experten där hon tipsar om den salvan. Och det funkar!
  • Sofiaochjonas

Anonym (Xylocain) skrev 2009-07-04 10:19:07 följande:

Ja, det är en lätt bedövande salva. Om man läser t.ex. aftonbladets "sexhjälp" så kan man hitta svar från experten där hon tipsar om den salvan. Och det funkar!
    jaha, haha. Hade jag ingen aning om faktiskt =)
  • Anonym (Xylocain)
    Sofiaochjonas skrev 2009-07-04 10:32:57 följande:
    Anonym (Xylocain) skrev 2009-07-04 10:19:07 följande: jaha, haha. Hade jag ingen aning om faktiskt =)
    Billigt och bra.
  • Anonym (spray)

Finns nån spray att köpa oxå. Heter typ "Stud 100" eller liknande.
    Det funkar oxå

• Anonym

Tack för tipsen!

• Tom Bo
    honkie skrev 2009-07-03 23:53:28 följande:
    detta är nog det sämsta sättet att ta itu med ett problem. liknande produkter är för mig skrattretande. seriöst, hör på hur det låter: du bedövar din mest erogena (hos de flesta människor) zon när du ska ha sex.
    vad kommer härnäst? ska vi skära bort smaklökarna innan vi går på restaurang? för fan, poängen är ju att man ska ha skönt, inte bedöva sig. känseln är extremt viktig vid sex. vi har sex av många anledningar, en av de främsta är för att det KÄNNS skönt.
    nej fan, hitta en annan lösning tycker jag.
    Eftersom Xylocain bara är milt bedövande så blir effekten främst att känseln avtar
    några snäpp. Det känns fortfarande och det är fortfarande skönt. Skillnaden gör dock
    att det inte känns så där överväldigande mycket om man har ett känsligt ollon och att
    man därmed kan hålla på längre innan orgasmen kommer.

Poängen med att sex ska vara skönt stämmer då mycket bättre. Jag kan njuta av att
    det är skönt och verkligen hänge mig åt det. Utan Xylocain får jag koncentrera mig
    väldigt mycket på att hålla igen - det är inte lika skönt att ha sex då.

Jag tar lite mindre salva på ollonet än de i reklamen tar tandkräm på en tandborste.
    Efter fem minuter har salvan verkat och jag kan då hålla på i 20-30 minuter, kan behöva
    hålla igen ibland, men det är mycket lättare att göra det med Xylocainet på än utan.

Tror att det ska gå bra att torka bort salvan innan penetration och att kvinnan inte ska
    bli bedövad då. Men jag har inte provat utan kondom ännu.
Svar på tråden spray som minskar känslan?