spray som minskar känslan?
Jag har hört att det finns ett spray eller en kondom som typ bedövar penis så man kan ha sex längre. Någon som vet?
Jag har hört att det finns ett spray eller en kondom som typ bedövar penis så man kan ha sex längre. Någon som vet?
googla lite på sexleksaker osv så hittar du det..
Xylocain heter en salva som finns på apoteket. Den kan man smörja in ollonet med, och då kan man ha sex längre. Funkar kanonbra, billigt är det också!
Anonym (Xylocain) skrev 2009-07-03 18:06:52 följande:
detta är nog det sämsta sättet att ta itu med ett problem. liknande produkter är för mig skrattretande. seriöst, hör på hur det låter: du bedövar din mest erogena (hos de flesta människor) zon när du ska ha sex.
vad kommer härnäst? ska vi skära bort smaklökarna innan vi går på restaurang? för fan, poängen är ju att man ska ha skönt, inte bedöva sig. känseln är extremt viktig vid sex. vi har sex av många anledningar, en av de främsta är för att det KÄNNS skönt.
nej fan, hitta en annan lösning tycker jag.
Anonym (Xylocain) skrev 2009-07-03 20:50:34 följande:
Haha, xylokain är ju en salva mot klåda från myggbett etc.
Käkar just nu nurontin för en nervskada, och det kan jag säga är dunder mot känsligt ollon...rena rama buffelhuden på ollonet numera...men hoppas om 3-4månader när jag slutar med pillrena att nervskadan e läkt o känsel i pitten tebax!
Anonym (Xylocain) skrev 2009-07-04 10:19:07 följande:
Finns nån spray att köpa oxå. Heter typ "Stud 100" eller liknande.
Det funkar oxå
Tack för tipsen!