• Marma

har apoteket slutat med bamse tandkräm?

som rubriken lyder. Har dom det. Hittar inte på deras hemsida iallafall. Andra bamseprodukter men inte tandkrämen.

• Svar på tråden har apoteket slutat med bamse tandkräm?
  • Saaaraa

Men bamsetandkrämen finns ju på ica:)

• tisteln

jag tror att de hade upptäckt ett fel med Bamse-tandkrämen, så de drog in den. vet inte om den kommer tillbaka.

• Marma
    tisteln skrev 2009-07-03 22:02:38 följande:
    jag tror att de hade upptäckt ett fel med Bamse-tandkrämen, så de drog in den. vet inte om den kommer tillbaka.
    ok, vad för fel då? kom du ihåg det?
    Handlar aldrig ica men ska kolla lokala de kanske har eller willys
  • tisteln

Nä, vet inte vad det var för något fel, frågade personalen om den var slut, men de sa att den varan var indragen för att den hade något fel.

• Marma
    tisteln skrev 2009-07-03 22:14:52 följande:
    Nä, vet inte vad det var för något fel, frågade personalen om den var slut, men de sa att den varan var indragen för att den hade något fel.
    hmm, får väl vänta tills vi tar oss till stan så kan jag fråga. Känns konstig att det däremot kan finnas på ica isåfall. men, men sånt e livet
  • Alorna

Vet inte om dom drog in den men den rekommenderas inte då den slipar barnens tänder för mycket.

• sagolik blå

jag vet inte om den varit indragen eller så, men hos oss finns den på ica.
    Fast nu är den vit och har en det mild mintsmak.
    Förut var den blåaktig och lukatade(smakade?) lite sött, typ godisaktigt.

• sagolik blå
    Atamon skrev 2009-07-04 19:58:02 följande:
    Här står varför Apoteket inte säljer Bamsetandkrämen längre och varför den ändrat smak och utseendewww.bamsetand.se/pgs/faq.html
    Aha bra info där. Tack för tipset
Svar på tråden har apoteket slutat med bamse tandkräm?