• enny signatur

Kattvakt uppsala, hur?

Vi vill åka iväg imorgon och ska vara borta en vecka och behöver kattvakt, men hur hittar vi en akut?
    berädd att betala 500-800 kr för att någon ska ge våra katter mat/vattne och tömma lådorna. Men hur fåt man tag på det? mailat alla på grannar.se i området, men problemet är att vi behöver svar mer akut...
    Ideér?

• Svar på tråden Kattvakt uppsala, hur?
  • Flyssel

I vilket område bor du? Jag hade kunnat hjälpa till med undantag för nästa helg.

• enny signatur
    Flyssel skrev 2009-07-04 13:48:26 följande:
    I vilket område bor du? Jag hade kunnat hjälpa till med undantag för nästa helg.
    Gränby. Det vore jätte snällt/underbart
  • DST

Om du inte kan tvinga någon kompis/släkting/bekantas bekanta osv så tror jag nästan det är bättre med kattpensionat..kostar väl runt 150kr för 2 katter/dygn. Men då måste du ha intyg på att de blivit vaccinerade.

Eller så kanske nyssel är lika bra.. :)

• enny signatur
    DST skrev 2009-07-04 14:19:55 följande:
    Om du inte kan tvinga någon kompis/släkting/bekantas bekanta osv så tror jag nästan det är bättre med kattpensionat..kostar väl runt 150kr för 2 katter/dygn. Men då måste du ha intyg på att de blivit vaccinerade. Eller så kanske nyssel är lika bra.. :)
    Katt pensionat blir inte riktigt aktuellt därav :)
  • enny signatur

Det är sommar och därav har många av studievännerna åkt iväg "hem". Släkten bor lååångt borta så de har vi ingen hjälp av tyvärr

• goingpanda

Jag bor i gränby och kan tänka mig att hjälpa till:P

• enny signatur
    goingpanda skrev 2009-07-04 14:28:06 följande:
    Jag bor i gränby och kan tänka mig att hjälpa till:P
    Skickat ett PM
  • enny signatur

Vore jätte jätte trevligt om ni ville hjälpa till *blir glad*
    Bor som sagt i gränby med sötnosarna. Efter som vi ska åka imorgon vore det kanske smart att lämn anyckel redan idag i sådana fall? Kan vi höras per tfn?

• enny signatur
    Flyssel skrev 2009-07-04 22:23:32 följande:
    Du hade redan fått hjälp ser jag
    Ja det är löst, tack dock :)
Svar på tråden Kattvakt uppsala, hur?