• Anonym (Kim)

Inga bröstvårtor

Jag har inåtgående bröstvårtor, de kommer ut pyttelite när jag fryser men aldrig vid t.ex. sex. Detta är ett stort problem för mig, med bröstvårtorna. Under mitt 30- åriga liv har jag bara visat brösten för typ 2 killar.

Igår sa en kille att "hur fan ser dina bröst ut?" och syftade på bröstvårtorna som inte finns. Fan vad jag hatar mina icke befintliga bröstvårtor!!!! :(

• Svar på tråden Inga bröstvårtor
  • Airlee

Anonym (Kim) skrev 2009-07-04 20:50:03 följande:

Jag har inåtgående bröstvårtor, de kommer ut pyttelite när jag fryser men aldrig vid t.ex. sex. Detta är ett stort problem för mig, med bröstvårtorna. Under mitt 30- åriga liv har jag bara visat brösten för typ 2 killar. Igår sa en kille att "hur fan ser dina bröst ut?" och syftade på bröstvårtorna som inte finns. Fan vad jag hatar mina icke befintliga bröstvårtor!!!! :(
    Vad var det för ett jävla stolpskott till kille?

Strunta i det, alla ser olika ut.
  • Miamou

Vad var det för en snubbe???
    My god, hur en del uttrycker sig

• Anonym

Vilken omogen kille!
    Mina bröstvårtor ser ut precis som dina, dvs små små pyttevårtor som är helt släta..när jag fryser kan de ploppa fram lite lite men jag kunde inte amma min dotter p.ga de obefintliga vårtorna. Jag skäms också lite för mina bröst, hade ju gärna velat ha riktiga bröstvårtor..

• tobiq

Vilken idiot till kille!
    Jag kan lova dig att du har träffat på ett undantagsfall av mansläktet, jag är övertygad om att andra absolut inte skulle se det som något konstigt eller något problem! Som så mycket annat så ser man ju lättare "fulheten" hos sig själv trots att man inte är det MINSTA ful!
    Men jag förstår att det är jättejobbigt för dig att brösten ser annorlunda ut än på de flesta andra. Jag har inte indragna bröstvårtor men knappt befintligt sådana, när vårtorna inte är styva ser bröstet nästan platt ut liksom, ingen knopp så långt ögat når:(

Men försök att inte lägga så stor vikt vid problemet, som sagt så är jag övertygad om att dina partners (alla med minsta vett i skallen) kommer att tycka att dina bröst är vackra!

Svar på tråden Inga bröstvårtor