• Anonym (jag)

Trosor i strl 48/50 - vart?

Jag blir så lessen av att gå runt i butikerna och leta underkläder när det aldrig finns min storlek!!!

VART köper ni som är lite större, fina bomullstrosor (eller annat som ej kliar) i t.ex. string eller hipstermodell??

• Svar på tråden Trosor i strl 48/50 - vart?
  • Frila2

Ellos har jättebra. Lindex har väl också?

For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible
  • Madelenin

Lindex har. Jag har köpt där nu när jag är gravid.

• Lizzyy

Jag gillarockså Ellos. Annars finns det oftast i BH-underkläders boutiker, sånna små lokala som hjälper till med BH, sov (så de sitter rätt) De har bra sortiment, Iaf i de städer jag varit i... Tänk på alla äldre runda damer som inte kan med det här med internet, Stora kedjor osv... Oftast är inte priset så mycket högre!

• Anonym (jag)

Tack!! Har aldrig handlat hos ellos, hur är kvalitén på dom större bomullsstringen, vet någon?

Lindex är bra, men hittar sällan 48/50 i string.

Kappahl ska jag till igen!

• CeeJay

Anonym (jag) skrev 2009-07-04 21:04:44 följande:

Tack!! Har aldrig handlat hos ellos, hur är kvalitén på dom större bomullsstringen, vet någon?Lindex är bra, men hittar sällan 48/50 i string.Kappahl ska jag till igen!
    Jag har inte handlat trosor där men andra kläder har bra kvalitet numera
    Ellos var förut en "tant-katalog" men på senare år har de supersnygga kläder till bra priser. Och deras heminredning sen..
  • Anonym (jag)

Jaså?! Kanske värt att kolla in.... Vet bara att mamma handlade där senast 1985 när vi var små....

Toppen länk ovan, ser att de har ju massor!!

• Anonym (jag)

Sant, bra sida!!

• Vifsla

Jag har lite stadiga trosor från Newbody. 4 par för 150 kr. Fast man måste hitta en återförsäljare, för tydligen så säljs de i butik.

Svar på tråden Trosor i strl 48/50 - vart?