kan man få rosa på gravtest om man inte är gravid???????
ja har tagit flera tester från testlagret och dom är jättesvagt rosa. ibland kan det komma upp efter 10 min. men inte ska man väll få rosa om man inte har hcg
ja har tagit flera tester från testlagret och dom är jättesvagt rosa. ibland kan det komma upp efter 10 min. men inte ska man väll få rosa om man inte har hcg
hej så får jag också men dom kommer innan 10 min. dom är så svaga så det är svårt att ta bild. har du bild på dina?
ja tog också från testlagret. konstigt i alla fall. jag mår så illa så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart och är jättetrött. du då?
men om det är efter 10 min så är ju testet förbrukat..
Även clearblue kan ge positivt utslag efter 10 min . Testet ska läsas av efter 2-3 min om jag inte minns fel... efter 5 min är det inte längre ett giltigt resultat
Färgen i fönstret ändras ju men menar du hela fönstret eller ett streck? Är det streck inom 10 minuter så är det ju plus
15 minuter!! Vad är det för B-tester??? Jag testade nog de flesta som fanns på marknaden när jag försökte bli gravid.. 5 min var det längsta på ett billigt märke jag hittade på nätet...
i vilket fall... så har det gått mer än 2 min över utsatt tid så är det inte alls ovanligt att avläsningsfönstret antar en viss rosa eller blå nyans eftersom färgämnet utfälls av urinämnen när det blir liggandes att dra... det blir inget streck utan mest en färgad hinna
ja har tagit med testlagrets och jag får bara svaga streck men det är innom 10 min. men jag vet inte om det stämmer
då måste jag fråga också. kan rosa streck komma upp när testet är förbrukat. för det ska väll bara vara rosa om man har hcg i kroppen. nu blev jag också fundersam.