• Anonym (vad göra?)

Han luktar illa där nere

Hej! Har ett litet problem, jag och min sambo har varit tillsammans i snart 5 år. Sedan första dagen jag skulle ge honom oralsex har jag tyckt att han luktar/smakar konstigt där nere. Har aldrig kännt de i tidigare förhållanden. Jag vet att han inte har någon sjukdom då vi testade oss tillsammans i början av förhållandet. Men efter vi hade regelbundet sex tycker jag att jag också luktar illa och vill därför inte att han ge mig oralsex. Han har inte fått oralsex av sina andra tjejer och tycker att de är underbart och vill att jag ska göra de varje gång. Alltså 1 gång om dagen nästan. Men jag mår illa varje gång. Har någon gång sagt att glöm inte tvätta riktigt med en skojsig röst. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag ÄLSKAR att ge oralsex men när jag känner lukten blir jag så avtänd och bara "genomlider" det.  Någon som kan hjälpa?

• Svar på tråden Han luktar illa där nere
  • grodanboll85

de låter lite som flensost *stavning som killar kan få under förhuden om de inte tvättar sej ordentligt där.

• Anonym (vad göra?)

Men han tvättar ju sig ordentligt. MINST 1 gång om dagen och de är aldrig något "vitt" där. Hur kan jag säga detta till honom efter 5 år? Ursäkta mig men du luktar illa?

• grodanboll85
    Anonym (vad göra?) skrev 2009-07-04 23:40:09 följande:
    Men han tvättar ju sig ordentligt. MINST 1 gång om dagen och de är aldrig något "vitt" där. Hur kan jag säga detta till honom efter 5 år? Ursäkta mig men du luktar illa?
    ja du då vet jag inte va de kan vara- Å vet inget vettigt sätt å säga de heller tyvärr
  • Anonym (??)

Jag har hört att det kan vara något man har ätit eller ja äter som gör att man luktar illa där nere.
    Men bara som jag har hört.

• Anonym

Anonym (??) skrev 2009-07-04 23:43:02 följande:

Jag har hört att det kan vara något man har ätit eller ja äter som gör att man luktar illa där nere. Men bara som jag har hört.
    det var väl ett avsnitt av sex and the city där smantha hade en kille vars sperma smakade udda.

Få honom och tvätta sig med intimtvål. Det kan neutralisera ph balansen. Du kan ju kanske testa med att försöka det bli lite snuskigt i duschen och sen tvätta honom med intimtvål, och efteråt säga oooh vad gott du smakade så han kanske fortsätter?
  • amomentlikethis

börja förspelet med att dra in honom i duschen och sug honom där
    borde ju funka ibland i alla fall!

har också varit med om en kille som luktade konstigt, men det gjorde han även efter en dusch så det var hans doft där nere helt enkelt. tråkigt men sant.
    Jag köpte en olja med smak och smörjde in hans kuk med, så smakade den melon istället
    finns säkert på nätet men jag köpte direkt i p-butik.

www.sweetandsexy.blogg.se/ Mamma åt Tim 061208 & Isabelle 081010
  • Anonym

Vet inte alls vad det beror på men har samma problem med min kille att han luktar illa så man blir avtänd. Jag har sagt åt honom och han tvättar sig jätte noga men det luktar endå. Även om det inte går bort så är det skönt att veta att det finns andra med samma problem.

• Anonym (vad göra?)
    Anonym skrev 2009-07-05 00:42:36 följande:
    Vet inte alls vad det beror på men har samma problem med min kille att han luktar illa så man blir avtänd. Jag har sagt åt honom och han tvättar sig jätte noga men det luktar endå. Även om det inte går bort så är det skönt att veta att det finns andra med samma problem.
    Ja verkligen men känner du att du också börjat lukta? Och jag vet att han har ju inte varit med så många. (jag är hans 3:e) och de andra två tjejrna har varit oskulder. Så jag vet inte vad de kan bero på ?
  • Anonym (...)

Det där med maten som Anonym skrev tror jag på. Vin och räkor kan göra att det luktar illa. Mango kan göra att det smakar gott.
    Jag skulle nog oxå börja förspelet i duschen med att tvåla in som en del av förspelet.
    Att du oxå blir att lukta kanske har nåt med hans PH- balans som sedan oxå blir i dig?

• lennartsdotter

Det finns många saker som kan orsaka dålig lukt. Det självklara dålig hygien är en sak och lätt att åtgärda (att killen tvättar sig en gång om dagen kanske inte räcker om han tvättar sig på morgonen och det blir oralsex på kvällen).

Sedan kan både tobak och alkohol påverka lukten till det sämre, samma sak med mat. Frukt gör i allmänhet lukten mer angenäm. Sparris, broccoli och skaldjur gör den sämre.

Svar på tråden Han luktar illa där nere