• Winnie The Pooh

Drack parfym!! snabbt svar snälla!

Min son som är 17mån låg på skötbordet då ja bytte på honom nyss och han fick tag i en flaska som stod bredvid...flaskan innehöll hans babyparfym och snabbt som ögat hade han fått upp korken och hällde det i munnen jag vet inte hur mkt han fick i sig men han hostade och grät det var nog ingen större mängd men vad ska ja göra hans andedräkt stinker parfym nu!!! Har gett honom filmjölk och nu välling....det är alcohol i parfymen oxå jävla skit!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-04 23:56
    OBS jag har suttit i 40min i deras kö!

• Svar på tråden Drack parfym!! snabbt svar snälla!
  • Mrs Winter

Winnie The Pooh skrev 2009-07-04 23:53:29 följande:

Min son som är 17mån låg på skötbordet då ja bytte på honom nyss och han fick tag i en flaska som stod bredvid...flaskan innehöll hans babyparfym och snabbt som ögat hade han fått upp korken och hällde det i munnen jag vet inte hur mkt han fick i sig men han hostade och grät det var nog ingen större mängd men vad ska ja göra hans andedräkt stinker parfym nu!!! Har gett honom filmjölk och nu välling....det är alcohol i parfymen oxå jävla skit!!!
    Ring giftinformationscentralen!
  • Shana88

Jag skulle nog åkt in till akuten...

Vad innehåller parfymen?

• blacktanhelheart

hade oxå åkt direkt till akuteno tagit med mig parfymen hon drukit

• paloma84

Ring 11 77, om det inte är dit du ringer.
    De kanske kan ge dig snabbare råd eller ring akuten o fråga!

• parvati

Eftersom det är babyparfym får man väl hoppas på att den inte innehåller så mycket giftiga ämnen. Helt OT men jag har alltid undrat varför man använder babyparfym?

• paloma84

Kom ihåg att min nuvarande 15 åriga brorsa fick en babyparfym från sina morföräldrar i Frankrike när han föddes... Känns lite halv (hel) tokigt... men ja ja..

Det är inte det Ts vill ha hjälp med eller åsikter om.

• Harmoni123

undrar oxå vad babyparfym är för något.. hoppas att allt gått bra..

Svar på tråden Drack parfym!! snabbt svar snälla!