• Johanna S

Självlysande napp??

Hej!
    Jag undrar om det är någon som vet om det finns en napp som är självlysande eller som i allafall har en liten självlysande prick på sig? Jag blir så irriterad att man aldrig hittar nappen på natten. Jag har funderat länge på vad man skulle kunna hitta på för att lättare hitta den och kommit på att om den har en liten självlysande prick på så skulle man hitta den ( tror att det skulle bli för starkt ljus om hela nappen var självlysande)

Jag bara undrar om det är någon annan som har kommit på något annat sätt? Eller hur gör ni?

• Svar på tråden Självlysande napp??
  • Smilie

mam har en, om du köper ett paket pampers så får du den

• krakel

finns väl på babyproffsen...... lite osäker har ju inte vart på jakt själv men när jag va och handla en presen så tror jag att jag såg nån-...

• Smilie

På coop. där finns den även att köpa.
    Ja den fungerar lyser ju inte upp hela rummet men du hittar den

• h04

Det ska finnas på i sverige har sett flera stycken.... på Babyland vet jag att det finns iaf.

• Prinzess

Störande! Jag köpte blöjorna på coop för några dagarn sen
    Inte för att dottern använder napp, men kunde gett den till systersonen eller nåt

• cjn

Har en från mam, som jag fick när jag köpte tvättlappar. Jättebra, hittar nappen även på nätterna när man är trött och inte vill tända. Lyser bättre än jag trodde och länge
    Jättenöjd!

• Smilie

de ligger i en stor kartong brevid blöjorna, i alla fall i gbg.
    Annars kan man säkert ringa pampers o fråga, säga att man köpt blöjor

• norgesessan

jag har bara sätt mams nappar i babyaffärer.....har inte köpt blöjor p et tag, inte har jag nappbarn hällre l'ängre...men vi köpte lite barnmat, (skulle oavsätt) så skulle man få med en mugg, men den fanns ingenstans....men hur länge lyser dom? den kan då omöjligt lysa en time, eller nåt sånt? annars får man använda en fick lampa som nappdetektor så den börjar lysa....hihi, inte vet jag......

• Teskedsmamman

norgesessan: Vi brukar släcka vid 22-23 på kvällarna och kl 5 lös nappen fortfarande! Inte så där jättestarkt, men jag såg den ljusa fläcken mot hans lakan så jag hittade nappen omgående, det var då jag upptäckte att de var bra!!

• AmandaPitkänen

annars finns det väl såna självlysande stjärnor som är klistermärken? Fast det är klart, det kanske inte är så säkert om barnet skulle lyckas pilla loss den och stoppa den i munnen.

• norgesessan

okey...jag är bara van med sånna stjärnor man fäster i taket...dom slutar ju lysa direkt...6-7 timmar är ju bra....

Svar på tråden Självlysande napp??