• Heidiliz

Mio eller Milo?

Hei!

Hvilket navn synes dere er finest av Mio og Milo?

//Heidi

• Svar på tråden Mio eller Milo?
  • Justmeokay

Hej. Om jag får en son så skall han heta Mio. Men Milo är också väldigt fin,
    Min syster skall få en son om 2 veckor och han kanske skall heta Milo =)

• JessicaochMarkus

jag gillar Mio bäst... vi funderade själva på det namnet till vårt barn, Men det blev Love istället.

• Heidiliz

Takk for input! Jeg liker begge veldig godt og vil ha et navn som fungerer like bra her i Sverige som i Norge. Fikk kommentar fra en bekjent at Mio assosieres med möbekjeden her i Sverige..men hmm...nja..?! I Norge er Milo et veldig kjent tvättmedel..ikke lett dette...

• Minisen

Jag assosierar verkligen inte till MIO möbler när jag hör namnet Mio, snarare till Mio min Mio
    Jag gillar båda namnen men Milo är nog en favorit iaf...

Sen har man ju Milou :-6 Känner en liten kille som heter det, första ggn tänkte jag "Tintins hund" men när jag vant mig är det ett jätte fint namn

Eller Milio...

• SommarDahlia
    Minisen skrev 2009-07-05 22:35:48 följande:
    Jag assosierar verkligen inte till MIO möbler när jag hör namnet Mio, snarare till Mio min Mio Jag gillar båda namnen men Milo är nog en favorit iaf...Sen har man ju Milou :-6 Känner en liten kille som heter det, första ggn tänkte jag "Tintins hund" men när jag vant mig är det ett jätte fint namn Eller Milio...
    Milou är ju ett franskt flicknamn..

Jag har funderat på både Mio och Milo till vår kommade bebis, tycker med andra ord att bägge är fina :)
    Sambon valde bort Mio av nån anledning och sen berättade min mamma att hon kände flera kvinnor som heter Marie-lousie som kallades Milo, då kändes det inte heller rätt längre så nu blir det en Vilgot istället :)
    Men jag kan faktiskt inte välja vilket av Mio å Milo som är finast :)
  • mm m

Milo!

Kopplar mio mer till mio min mio än till möbler. Men gillar Milo

Svar på tråden Mio eller Milo?