• puma82

Uppsala och uppåt i landet.

Kanske det finns en sådan här tråd redan, då har jag missat den :) Men personligen skulle jag tycka det var roligt att få reda på, och lära känna vilka som bor norr om Stockholm och kanske någon gång ta tag i att träffas.

//A

• Svar på tråden Uppsala och uppåt i landet.
  • puma82

Själv bor vi i Gävle, har en tös på 2,4 år och nu en liten i magen. Plusade i fredags :) Har även 2 vilda katter , som röjer som tokiga på kvällarna då det blivit lite svalare ute.

//Anneli Jessica och Tuva-Li

• mamma 2 B

Så ni har plussat? Grattis!! :)

• puma82

mamma 2 B skrev 2009-08-04 02:52:56 följande:

Så ni har plussat? Grattis!! :)
    Hej!

Ja, efter 1,5 år, 4 ins och på den 1a IVFen! :)
  • Florina

Hej!

Vi bor i Uppsala och har två barn i dagisålder. Vore jättekul med lite nya regnbågskontakter!

• Fean

Hej alla!

Vi bor också i Uppsala och vill gärna knyta lite fler regnbågskontakter. Jag är föräldraledig två månader till innan min fru tar över ansvaret och det ljuva hemmalivet :)

Jag träffas gärna för en promenad eller fika framöver med de som är intresserade!?

Hälsningar Fean

• Ammiz

Vi är också intresserade av att träffa andra regnbågsfamiljer i Uppsala. Vi är gravida med en liten som beräknas till i november.

• Fean

Spännande med en liten på väg :)

Till alla som vill träffas, varför inte vid något tillfälle i nästa vecka? Jag är relativt flexibel då jag är föräldraledig. Min fru jobbar oregelbundet så antingen dag- eller kvällstid fungerar.

Har erfarenhet av att sådant här rinner ut i sanden om man inte tar tag i det relativt snabbt :)

Ha en bra dag!

/Fean

• Ammiz

För mig passar bara kvällstid, eller sen eftermiddag- kan sluta lite tidigare från jobbet. Min fru är hemma nu, så hon kan när som.

• Fean

Onsdag eller torsdag kväll skulle fungera för vår del. Hur ser det ut för er?

• puma82

Hej på er!

Kul att ni skall ses, det gör vi gärna med någon gång, lite längre för oss att åka bara :)

Svar på tråden Uppsala och uppåt i landet.