• Anonym (tess)

Farligt med hårt analsex?

Har precis träffat en kille som verkligen gillar analsex. Och det tänder mig nåt enormt att se honom så kåt och jag tycker det är skönt även om det kan göra lite småont oxå, men det gillar jag. Hans kuk är ca 18 cm och lite grövre än genomsnittet. Han är väääldigt uthållig. Hade analsex, vaginalsex och oralsex flera timmar igår (men inte flera timmar i sträck).

Innan han stoppar in den töjer han med fingrarna innan så det ska vara lättare att stoppa in. Efteråt var jag lite öm, men jag har inte ont. Men kan det vara farligt? Vill inte direkt börja använda blöja... haha =) Jag blir väldigt blöt och han använder mycket saliv så det är bra glid.

Analsex är inget jag kommer vilja ha varje dag å det vill inte han heller, men kanske 2-3 gånger i veckan.

Är det farligt med hårt analsex?

• Svar på tråden Farligt med hårt analsex?
  • Miamou

Inget jag skulle rekommendera vare sig du tycker dig spricka, blöda eller börjar få sår!

Anus är en muskel, inget annat...för hård belastning kan leda till följder du verkligen inte har önskat...

• Anonym (Nina)

Farligt är väl att ta i, men du riskerar läckage av avföring, då påfrestningar på muskeln, gör att den försvagas!
    Jag har fött många barn och bara testat analsex ett par ggr, då jag får så ont efteråt, även om man smörjt efter konstens alla regler, jag har lite läckage emellanåt och vill inte förvärra det, så jag har inte analsex!!

• Lebowski

Skitsnack alla. Så länge det inte gör ont är det ingen fara.

Ninas läckage beror inte på att hon testat analsex.

• Anonym (L)
    Lebowski skrev 2009-07-06 00:09:44 följande:
    Skitsnack alla. Så länge det inte gör ont är det ingen fara. Ninas läckage beror inte på att hon testat analsex.
    Jag fick både hemmorojder OCH är numera avföringsinkontinent. Hade analsex då och då med mitt ex (hade ej haft det innan honom) och fick då dessa besvär. Inget jag rekommenderar, direkt :(
  • Anonym (L)
    Lebowski skrev 2009-07-06 00:09:44 följande:
    Skitsnack alla. Så länge det inte gör ont är det ingen fara. Ninas läckage beror inte på att hon testat analsex.
    Jag fick både hemmorojder OCH är numera avföringsinkontinent. Hade analsex då och då med mitt ex (hade ej haft det innan honom) och fick då dessa besvär. Inget jag rekommenderar, direkt :(
  • Anonym (3)

Använd riktigt glidmedel istället för saliv.

• Lebowski

Anonym (L) skrev 2009-07-06 00:13:01 följande:

Då gjorde ni fel
  • Anonym (L)
    Lebowski skrev 2009-07-06 00:13:40 följande:
    Anonym (L) skrev 2009-07-06 00:13:01 följande: Då gjorde ni fel
    Jo, för mig var analsex fel, nu med facit i hand. Jag är inte dum... Han tog det varligt, använde glidmedel, etc. Annars hade jag ju aldrig gått med på det öht.
Svar på tråden Farligt med hårt analsex?