• Anonym (NärDetBegavSig)

Vad är det roligaste/galnaste du gjort på fyllan?

{#lang_emotions_demon}{#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_laughing}

Som frågan lyder.
    Med mkt glimt i ögat 

{#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_demon}

• Svar på tråden Vad är det roligaste/galnaste du gjort på fyllan?
  • Me o Mike

Oj. Vart ska jag börja!!

Skriv nåt du så jag får lite inspiration..

En blöt kväll mitt i en snöstorm satt vi och partade på lokala krogen. Drack sjukt starka gin å tonic och vart så full att på vägen hem ramlade jag i en snödriva och när min kille skulle hjälpa mig upp drog jag ner honom också. Där låg vi, grejjen var den att denna snödrivan befann sig i en trädgård så mitt natten låg vi och tjoade och kravlade runt i någons trädgård. Mådde verkligen  JÄTTEDÅLIGT dagen efter och har inte druckit gin å tonic sen den dagen

• Me o Mike

haha!!

Oo måste fundera lite..

• Me o Mike

hahaha!!!!
    Jaha! Hur gick det för honom då??
    Anonym (L) skrev 2009-07-06 09:54:34 följande:

Knullat med en bög....
  • Anonym (L)

Han kom på en gång, inte särskilt uthållig... sen låg han å juckade lite då å då mot min bak under natten....

• Me o Mike

Anonym (L) skrev 2009-07-06 09:58:56 följande:
    Han kom på en gång, inte särskilt uthållig... sen låg han å juckade lite då å då mot min bak under natten....
  • Anonym (L)

Och det är väl dock konstaterat att han är lite Bi, nu då..... dom senaste 10 åren har det bara varit killar som gäller för han...

• Me o Mike

Jag har lyssnat på när Torkel Peterson (skådisen) lagt en BRAKARE!!! (på fyllan)

• Quiet thoughts

Jag har gjort mycket galet, men jag dricker knappt alkohol men jag har agerat chaufför och vakat mycket genom det och sett mycket.
    De längsta jag orkade köra i sträck och hålla ögonen öppna var nog 36 timmar sen gav jag upp.

Jag brukade umgås med raggare ett tag, det var inte alltid så rumsrena. Men det var roligt

Vågar ju inte skriva något då jag inte kan vara anonym

Vem som helst kan hantera ordning och reda, bara ett geni behärskar kaos

En annan galen & sexig grej jag och min äkta hälft har gjort är att ha sex med ett annat par {#lang_emotions_tongue_out} 
    Men inte på stenhård fylla utan mer salongsberusning så man vågar släppa taget lite
    Detta har vi dessutom gjort flera gånger med samma par.
    Helt underbart galet, roligt och grymt skönt.....

• redneck girl

nog har man gjort både det ena andra...en sak jag skämdes för var när jag var ung och hade varit på mannes loge i falun.drack på tok för mycket sprit.skulle ut och pinka,glad i hågen for jag ur bilen.men när kjol och trosor var ur vägen for jag i kull och blev liggandes med hela musen framme.halva dalarna var väl där den kvällen;)så min fästman såhg mig ,och skulle få upp mig.icke sa nicke,hade inte mycket att hjälpa till med.en främmande tjej kom fram och hjälpte han med mig.så till slut hade de bärgat mig och fått kjolen på plats.det hade ju kunnat slutat där.men dagen efter med värsta ågren och en betongkeps som var hemsk,så skulle jag ta mig till affären för att köpa nått att dricka.tjejen i kassan frågar om jag nyktrat till.jag bara glodde...öhhh,fattade inte vad hon snackade om.sen sa hon att hon hjälpt mig till rätta.gissa om jag undvek affären på ett tag.sen gick ett par månader och jag fick nytt jobb i hemtjänsten i annat område.gissa vem som satt där och skulle ta emot mig? jo hon! hon berättade vitt och brett om hur jag låg och visade hela underredet på fest platsen.jösses säger jag bara.sen har ju "snuskigare" saker gjorts som bör vara osagda här;)

• Anonym

på en utlandssemester och lagom glad i hatten på väg hem ifrån krogen känner jag mig ganska rejält kissnödig. finns inga buskar eller så i närheten och jag är ganska pryd, så jag letar reda på en palm jag kan sätta mig bakom. perfekt. problemet va bara att denna enda palm stod i mitten av en rondell och det va mer än en bil som tog flera varv och tutade glatt medan jag satt där "bakom" palmen ^^

• honkie

har gjort många korkade och roliga saker, men det mesta måste man nog bevittnat för att finna det roligt.

fast, en gång lyckades jag ragga upp en jävligt snygg tjej genom att gå fram till henne och fråga "Tycker inte du det är sjukt jobbigt när man bajsar och korven studsar på toalettväggen så man måste stå och skrubba bort sitt eget bajs efteråt?". hon tyckte det var makalöst kul, mina vänner hatade mig.
    en annan gång, när jag var typ 18 år, så var det ett gäng på 5 killar i 25-års åldern som helt sonika började mucka med mig när jag var helt ensam och på tok för full för att ens ropa på hjälp. jag började leka psykopat och skrämde bort dom rätt snabbt. det var nästan pinsamt att se dom så rädda.

• Anonym

hade sex me mitt ex lite vid sidan om vägen på väg hem från stan en natt.trodde vi va rätt gömda tills ja stod å tog henne bakifrån å d gick förbi 3 tjejer dock strunta vi i d å fortsatte!

*puffar lite*

• Anonym

Haft sex i vassen alldeles intill ett festival område..
    Tror inte att någon såg oss.. :)

Dagen efter vaknade jag upp med ben som var helt sönderrivna och svullna... :)

Svar på tråden Vad är det roligaste/galnaste du gjort på fyllan?