• tjoosan

Spindel bett i nacken!!!!

Idag skulle jag fixa ett videoband för inspelning av Robinson .(Min man jobbar). När jag sitter där på huk skriker min 4årige son till och pekar på mig." Mamma titta!! mamma titta!!!" Och jag flyger upp och undrar vad det är . Och han säger att det är en FLUGA , så jag blir lugn och fortsätter med videon. Jag går ut i köket och fixar lite mackor när det kliar i nacken. Jag kliar ,och inget mer med det . TILLS det sticker till i nacken och jag slänger upp handen i panik och känner något mellan fingrarna. Slänger i väg det på golvet och ser att det är en SPINDEL!!!!! Jag HATAR!!!!! spindlar. Jag kommer inte kunna sova inatt.

• Svar på tråden Spindel bett i nacken!!!!
  • Maggi74

Fyyyyy, jag hade blivit tokig..........spindlar är VIDRIGA!!! Jag har också en enorm spindelfobi, tycker att det är jobbigt nu om somrarna när de finns ÖVERALLT!!!!

Jag har en kompis som lyckades bli biten av en giftspindel i Sidney på en parkbänk. Spindeln hette tydligen "White-tail" eller något sådant........men som tur var så blev hon biten vid kotorna i ryggen så giftet gick aldrig in ordentligt i vävnaderna........ Hon åkte ju givetvis till sjukhuset direkt, men kände som tur var aldrig av något från bettet........

SKIT-ÄCKLIGT!!!!

• saralways

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY F***********N vad jag lider med dig!! Bara ryser när jag läser...... BRRRRRR...!!
    Kram!

• CEEN

usch det kliar i nacken på mig....urk förstå din reaktion

• middemadde

shit hur såg den ut?

• tjoosan

Svart med massor av ben!!! Stor som halva tummen ungefär. Min man kom hem från jobbet med migrän i natt. Men han fick sig ett gott skratt i alla fall.

• middemadde

hahaha oki men blä fufan vad jag hade blivit rädd...

• middemadde

nee inte jag heller, men det var en kompis till mig som blivit biten av en nu i sommar.. fick infektion och grejer =(

• giz
    ööööööö tack nu är min spindelfobi på max........ ni menar att dom bits dom där äkliga sakerna........ uuuuuuäääää
    vad slemigt urk..... finns det ngt husdjur som äter spindlar ?? jag menar verkligen äter dom å inte leker med dom ......å fy kryper på hela kroppen nu
  • Majblomma12

Giz, min katt brukade äta upp dem. Hon var en riktig klippa då jag stod och skrek "buss på" på en stol.

• tjoosan

DET KLIAR,DET KLIAR !!!!! Jag har börjat titta upp i taket nu. Ännu värre är ju att nu börjar tiden då vi tar in ved att elda med. Vem vet vad vi drar in! USCH!!!!!

• tingeling79

ryyyyyser....uhuuu.... var på en ö tillsammans med några kompisar för en tid sedan.. det visade sig att hela ön var full med spindlar!! Och vi som skulle tälta där å allt! Man kunde se spindlarna krypa över tältduken. kunde inte sova vid tanken på hur många spindlar som var INNUTI tältet!! På natten blev det oväder så vi fick packa oss i båten och ta motorbåten hem. Var inte roligt när åskan dundrade och det blixtrade omvartannat.. inte smart å va ute på en sjö vid sådana omständigheter- NEJ, men vi kunde helt enkelt inte vara kvar på ön för tältet höll på att blåsa bort i stormen kändes det som och alla kläder var genomsura. När vi väl var hemma och höll på packa upp alla blöta kläder hade en spindel lagt ägg inuti en av väskorna!! Nåt vitt "nätigt" uuuuuuuush... skrek rätt ut. Min kära sambo fick ingripa.
    Efter detta har jag haft rysligt svårt för spindlar.
    /Linis

Svar på tråden Spindel bett i nacken!!!!