ikea malm????
Hoppas på era råd nu.
Det är så att vi renoverat här hemma och jag vill ha en ny sängstomme mm.
Funderar på IKEAs MALM Serien???
Vad har ni för erfarenhet av den? Bra eller dålig kvalitet?
Den är ju billig..
Hoppas på era råd nu.
Det är så att vi renoverat här hemma och jag vill ha en ny sängstomme mm.
Funderar på IKEAs MALM Serien???
Vad har ni för erfarenhet av den? Bra eller dålig kvalitet?
Den är ju billig..
Det jag reagerat på att att den verkar vara väldigt farlig i kanterna om någon skulle ramla. Grannarna har den till barnrummet och jag bara väntar på att pojkarna ska ramla och slå sig illa
Mm det är klart.. Men nu ska jag ha den i mitt sovrum och där är ingen lekstuga...
Sängramen är rätt bred, alltså den går ut rätt mycket på sidorna. Ser framför mig hur jag skulle slå i benen varje gång jag kliva i/ur.
vi har den sängen i mörkbrun och jag älskar just sängen men inte färgen längre, skulle välja vit idag. men väldigt bra tycker jag, stilrent också, ja visserligen är kanterna farliga men med snygga hörnskydd är det lätt fixat :)..
Vi ska även köpa byrån i samma serie när vi köpt den vita sängen, jättefint. Dottern ska även hon ha dessa möbler förutom sängen eftersom hon endast är 1 år..
Det är ganska låg. Men ja, jag har slagit i kanten några gånger när jag har gått upp på natten.
Den är tung så in i hellskotta. Om man flyttar mycket så är den inte att rekomendera
jag vill oxå ha den i vitt i så fall men det verkar inte finnas det sängbord till som jag vill ha
Vi har den höga byrån med sex lådor och jag älskar den, får plats med mycket kläder. Barnen kommer även de få mindre byråer i samma serie.
jag har sängstommen samt nattuksborden, vi är jätte nöjda, brukar få fina kommentarer också =)
vi har sängstommen ek i 140 dock åker den nu vi får inte plats i den längre