DVD i bilen?
Funderar på att skaffa DVD med två skärmar till bilen inför en långresa. Någon som kan tipsa om (eller varna för) någon speciell modell?!
Funderar på att skaffa DVD med två skärmar till bilen inför en långresa. Någon som kan tipsa om (eller varna för) någon speciell modell?!
Strunta i Limited Label på Siba. Vi köpte en nyligen som vi fick lämna tillbaka för den klarade inte att visa film i en bil som rörde sig. Försäljaren ville inte råda oss till att byta den till en ny för de hade tydligen fått in fler som trasslade. Nu var det är en enskärms DVD men jag skulle inte våga lite på nån med 2 från dem heller.
Köpte en Philips sen på El-giganten som fungerar som den ska.
Själv skulle jag vänta på Zune HD och en hygglig skärm.
R Franklin skrev 2009-07-06 22:55:30 följande:
Vi har köpt en å Clas Ohlson med två skärmar men tyvärr inte testat den än, återkommer senare.
en kompis köpte denna
DMTECH PDV881-2 Portabel m. 2st. 7'' skärmar, 12V biladapter, bärväska
han sa att han var nöjd, ca 1500kr i butik..
R Franklin skrev 2009-07-07 10:59:57 följande:
R Franklin skrev 2009-07-07 11:18:53 följande:
R Franklin skrev 2009-07-07 11:31:27 följande:
R Franklin skrev 2009-07-07 11:31:27 följande:
Nu har vi testat den som går att köpa på Clas Ohlson med två skärmar, märket Bozz.
Nackdelar:
Inget minne vart man var när man stängt av den.
Ingen uppladdning.
Fördelar:
Bra bildkvalité.
Tar brända skivor.
Lätt att flytta med sig.
Hade jag vetat det jag vet nu så hade jag nog köpt en med uppladdning och en med minne om vart man var när man stängde av. Som det är nu så stänger dvd:n av sig när man stänger av bilen och sen måste man börja om när man startar bilen igen.. Men annars var allt helt okej!