• Bite me

Ice Age 3, bra för en treåring o en fyraåring?

Min dotter fyller snart tre, (men tas ofta för att vara äldre) o min son blir fem nu i november, är det någon som har sett Ice Age 3 med sina barn o vet om det är ok att ta med mina två på den?

Jag såg att åldersgränsen är 7, men innebär det att de inte får gå in även om de har med sig en förälder?

• Svar på tråden Ice Age 3, bra för en treåring o en fyraåring?
  • jenny99

Jag har hört att trean är en aning läskig,speciellt för ett litet barn.
    Jag tog med 7 åringar på den bion,och dom tyckte den var urkul,men lite läskig.
    Så jag personligen tycker filmen är lite läskigare än deras tidigare 2 filmer.

Jag rekomenderar ålder 7 och uppåt.

• Bite me
    jenny99 skrev 2009-07-06 15:29:29 följande:
    Jag har hört att trean är en aning läskig,speciellt för ett litet barn.Jag tog med 7 åringar på den bion,och dom tyckte den var urkul,men lite läskig.Så jag personligen tycker filmen är lite läskigare än deras tidigare 2 filmer.Jag rekomenderar ålder 7 och uppåt.
    Jättebra att höra, jag vet liksom inte, mina barn älskar ettan o tvåan, men då har vi sett den hemma, i lugn o ro uppkrupna i soffan. Jag har inte ens sett trailer för den här.

Någon mer?
  • Bite me

Ingen mer som har sett Ice Age 3?

• Lottis Pottis

Jag vill oxå veta. Funderar på att gå med min tös som är 4.5 år.

Leksing tills ja dör !
  • Bite me

Lottis Pottis skrev 2009-07-06 15:41:43 följande:

Jag vill oxå veta. Funderar på att gå med min tös som är 4.5 år.
    TYdligen är det bara jennifer06 som är vänlig nog att dela med sig av sina åsikter o erfarenheter i frågan. Jättetråkigt, för det kan ju vara bra att ha hört från så många som möjligt innan man tar ett beslut själv.
  • Bite me
    Tessanprinsessan skrev 2009-07-06 15:43:47 följande:
    Min 3,5 åring har sett den. Hon tyckte den va lite läskig emellanåt, men hon uppskattade den.
    Tusen tack.
  • FruLidgren

Jag är också nyfiken! Sonen på 3,5 år vill gärna gå och se den (och jag med måste jag erkänna )

Elias 051026 Dante 081209
  • mi07va

Har en dotter på 2 år som älskar att titta på alla Ice Age filmerna och alla Harry Potter filmerna och då sitter hon och är lugn under hela filmen...men jag vet inte om man kan gå in på bio under 7 år med föräldrar, skulle vilja att det går eftersom vi vill ta med henne till bio och kolla på den nya Harry Potter filmen...

• mjukisvicki
    mi07va skrev 2009-07-06 15:51:29 följande:
    Har en dotter på 2 år som älskar att titta på alla Ice Age filmerna och alla Harry Potter filmerna och då sitter hon och är lugn under hela filmen...men jag vet inte om man kan gå in på bio under 7 år med föräldrar, skulle vilja att det går eftersom vi vill ta med henne till bio och kolla på den nya Harry Potter filmen...
    2år och kollar på harry potter? är inte det lite väl tidigt. min son är snart 6 och har fortfarande inte sett än ända. jag anser dom är för farliga
Svar på tråden Ice Age 3, bra för en treåring o en fyraåring?